Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

sfeer !!!!!!!!!!!!

1

Advertise here!!

Citeren10.11.20100 likes
hoi hoi

ik heb het gevoel dat de sfeer op kletsen niet meer is wat het geweest is
dat vind ik heel jammer en vraag me af wat we er aan zouden kunnen doen ??
heeft iemand sugesties ????????
Citeren10.11.20100 likes
de sfeer op kletsen is net als de wind soms is die lekker warm en soms koel en koud.

als het niet bevalt gewoon ff ander plekkie zoeken en wachten tot het overwaait

en maar denken het word vanzelf weer zomer

kuss mram
Citeren11.11.20100 likes
is er ooit wel es sfeer geweest dan???
Dat was dan zeker voor mijn tijd!
Het is toch altijd zeiken of afgezeken worden hier...
Citeren11.11.20100 likes
gewoon lekker meezeiken, dat blijft de sfeer goed......... Doe ik ook altijd, en het bevalt me nog steeds hier, lekker puh
Citeren12.11.20100 likes
Lieve Hanna,

Ik snap precies wat je bedoelt, en het is mij ookal opgevallen.. Ik zou geen idee hebben wat we eraan kunnen doen, ik weet alleen, dat het soms gewoon niet gezellig is...

Liefs van Diox xxx

Advertise here!!

Citeren12.11.20100 likes
lieve diox

helaas weet ik het vaak wel
maar ja het is niet aan mij om er wat aan te doen

kuss hanna
Citeren12.11.20100 likes
hanna komt het door mij???
Citeren12.11.20100 likes
Hanna, ik hoop dat het ook niet door mij komt.
Citeren12.11.20100 likes
halloe even een reactie van mij.

sfeer word bepaald door de chaters die zich bevinden in de room.
ik heb zelf eigenlijk zelden of nooit een shift die in mijn ogen niet gezellig is/was.
als chatters vinden dat er andere chatters zijn die de sfeer verzieken waarom klik je dan de desbetreffende mod niet aan? en vraag je ofdat er misschien iets aan gedaan kan worden.en anders kan je altijd terecht bij shirley met je verhaal en dan komt er vast wel een oplossing.
misschien valt het gewoon bij andere niet op wat ik al eerder schreef ik heb er zelf geen last van.
ik zie ook genoeg jeugd op scroll die dan misschien wel niet typen zoals anderen dat graag willen maar ik vind kletsen.com is voor iedereen zolang er gechat word naar de N&W zoals die hier gelden.

en dan hebben we ook nog de negeer knop maak daar gebruik van het helpt zoveel ergernis tevoorkomen.
Citeren12.11.20100 likes
carin, inderdaad helemaal mee eens, als ik het niet leuk of gezellig vindt, ga ik gewoon weer weg, dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn. Ik ben heel blij met kletsen en vindt het ook altijd heel gezellig, en anders loop ik gewoon weg.....

1

Adverteer hier