Citeren12.11.20100 likes
buck
horen gaat hier niet

Advertise here!! |
Citeren12.11.20100 likes buck ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.11.20100 likes De sfeer word bepaald door de chatter indd MAAR de mod heeft daar ook heel veel invloed op!!!!!
Je voeld dat bij bepaalde mods (noem geen namen) dat de sfeer naar beneden gaat. Dit komt door dat er teveel achter de schermen gebeurt.(audio en msn). Zal een paar voorbeelden typen hiero. Word gezegt in de room!!! ik heb barstende koppijn ,ben niet instaat om te modereren maar ik doe het toch omdat ik bang ben voor een ban!!!!! Waar slaat dit op? Je leeft toch nie voor een chat maar voor jezelf toch? Of zie ik iets verkeerds? Ik ga modereren omdat er nie genoeg mods zijn? Dan denk ik bij mezelf van JA NOU EN? de chat blijft wel bestaan zonder dat een keer geen mod er is. Weet wat het nadeel van mij is? Dat ik teveel voel wat er allemaal gebeurt op de chat. De ene liegt nog harder dan de andere en dat er mensen daar in trappen en dat snap ik niet. Een chat moet gezellig wezen met een lach en een traan en een serieus geprek op zijn tijd. Maar dat laatste is ver tezoeken de laatste tijd vind ik. Er komen zoveel mensen bij me die vragen over hoe en wat. Die al denken van wat doe ik hier eigelijk!!!( laat dit een waarschuwing zijn) Ik probeer ze hier nog te behouden voor kletsen maar ik kan ze niet eeuwig hier vast houden!!!! Zo dit is een DEELTJE van mijn mening en ik hoop dat de sfeer zoals die er vroeger was weer komt want ik zeg nog steeds van: kletsen is mijn oude nest waar ik veel aan te danken heb!!! WITH LOVE BUCK |
Citeren12.11.20100 likes ik hoop niet dat je dat gevoel bij mij hebt lieve buck, want ik heb je altijd gewaardeerd en gerespecteerd, zoals ik iedereen hier respecteer en niemand bewust zou kwetsen. Kuss en knuf |
Citeren12.11.20100 likes steek vast wat kaarsjes aan en tuig de kerstboom op moet je kijken wat een sfeer ![]() |
Citeren12.11.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.11.20100 likes ik kom al 5 jaar en 9 maanden hier ![]() ![]() ![]() shirley@kletsen.com groetjes shirley we kletsen.com |
Citeren12.11.20100 likes zie je bonneke je merkt het meteen ![]() |
Citeren12.11.20100 likes liefe bonneke
we noemen toch geen namen ![]() een oud spreekwoord is wie de schoen past , trekt hem aan!! en mram veel plezier met je kerstboom het is mij nog te vroeg ![]() |
Citeren12.11.20100 likes het enige wat ik met dit topic bedoelde was
met zn allen wat minder zeuren wat positiever zijn en doen waar een chat voor bedoeld is lol maken . en het is zeker niet de bedoeling om de boel op zijn kop of tegen elkaar op te zetten juist het tegenovergestelde is mijn doel laten we het in ieder geval proberen niet geschoten altijd mis toch ![]() |