Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

sfeer !!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

Citeren12.11.20100 likes
Lieve shir.

Ik kan wel een mail gaan sturen maar de sfeer hangt al maanden zo!
Dus bij deze WAAR ZIJN JULLIE ALS KLETSTEAM!!!

Wij als chatters (noem geen namen) zeggen dit al een poosje dat er teveel achter de schermen word gezegt!!

Ik als chatter zeg : doe hier jullie voordeel mee want ik weet dat deze chat KAN een chat worden uit duizenden!!!
Maar nu gaat het berg afwaads!!!
Dus als jullie de laatste tijd opgelet hadden was dit niet GEBEURT!!

Jullie zijn er voor omdit te voorkomen niet wij als chatters want zoals al gezegt zeiden we dit al maanden!!

WITH LOVE BUCK
Citeren12.11.20100 likes
als er slocolade ballen in hangen mag die van mij het hele jaar staan hanna

en ff wat over dat zeuren . sommige hebben daar gewoon een dag taak aan. en dat geeft ze nou weer veel voldoening. dus lekker laten ...........( invullen wat van toepassing is( en gewoon overheen lezen
Citeren12.11.20100 likes
Ware liefde is jezelf zonder angst geven, jezelf vrij voelen en tegelijkertijd de ander vrijlaten. Je hoeft anderen niet te bezitten of tot je eigendom te maken, je hoeft geen strakke controle of druk uit te oefenen omdat je erop vertrouwt dat je ontvangt wat je al toebehoort.
Citeren12.11.20100 likes
mramm wanneer komen de lampjes en zo.........om het nog gezelliger te maken, en zal ik vast kerstkransjes kopen, kunnen we binnenkort een theekransje organiseren
Citeren13.11.20100 likes
Neen,Hanna
Het is: Wie de schoen past,heeft de juiste maat

Advertise here!!

Citeren13.11.20100 likes
bebsel je hebt helemaal gelijk
sja blondt he
ow bebs ik ga zo naar de kapper hoor
Citeren15.11.20100 likes
en hoe staat het met de sfeer hier?
Citeren15.11.20100 likes
geen idee bonn ik zeg er niks meer over
het zal allemaal wel
Citeren15.11.20100 likes
lieve hanna,

je mag van mij je gevoel uitspreken hoor meis, maak je niet druk en je mag me altijd mailen, dikke kus en knuf
Citeren15.11.20100 likes
hanna maak van de sfeer geen zweer

Adverteer hier