zal eens wat schryven ,
want dat rymen moet blyven.
hoop dat anderen ook eens hier wat zet ,
das voor my ook veel meer pret.
wacht weer geduldig tot er reactie is ,
wie weet na de kwis
Advertise here!! |
Citeren17.03.20150 likes zal eens wat schryven , want dat rymen moet blyven. hoop dat anderen ook eens hier wat zet , das voor my ook veel meer pret. wacht weer geduldig tot er reactie is , wie weet na de kwis |
Citeren19.03.20150 likes Die Plant, is aan t rijmen en dichten zonder zijn hemd op te lichten Hij hoopt op reacties van t vrouwelijk schoon en rijmt in zijn dichtsels op verliefde toon maar helaas, Plant moet blijven hopen en anders maar verhuizen naar de Tropen :P |
Citeren19.03.20150 likes o jee ,wat zie ik nou , babs schryft plant kom gauw. haha verhuizen naar de tropen zit er niet in , heb het hier maar al te goed naar myn zin bovendien is me daaro te warm , en vaak krygen er mensen daardoor aan hun blinde darm maar beetje bruin kleurtje was niet weg , wacht tot de zon hier weer gaat schynen en anders pech. volgens my kan me maatje autofreak niet rymen, anders had hy ook wel op deze manier met de dames willen slymen. o ,me hemel wat zegt pietje net op radio? almelo krygt vandaag 15 graden van hem kado das minder dan in de tropen , maar toch begin maar vast op warme zomer te hopen babs moet ik je met zonnebrand komen insmeren ? of vraag je daarvoor andere heren? hihihi zal me maar gedragen , wil niet hebben dat ze klagen zo vlug naar me koffie toe , ben ook nog best moe |
Citeren25.03.20150 likes hier ben ik weeer , typ alles wat ik wil keer op keer. hou het kort , dan komt myn koffie nog warm aan bod. jammer er geen mensen met rymen meedoen , ach voor iedereen desondanks een zoen zo gaan we weer vandoor , tot laters hoooor |
Citeren29.03.20150 likes Arme, arme koffieplant schreeuwt hier moord en brand om een rijmelarijtje van een dame als een soort reclame van: help ik zit in zware nood please dames nestel je op mijn schoot :D Daarom voor plant een lekker bakkie troost dat geeft je spirit weer een boost ooit komt de ware zich melden voor jou en sta je niet langer in de kou :P |
Advertise here!! |
Citeren11.04.20150 likes jee wat hoor ik daar? een dame met blond haar voor onze babs maak ik extra mooie rym, inderdaad met ontzettend veel slym dat is nou net 1 van myn kwaliteiten , ik berust me in voorgaande feiten onze babs is al mooi tydje alleen , nog effe en ik mot die kant maar eens heen kyken of het zo leuk in almeloooo is als ze beweerdt, zo netjes zyn als ik me van te voren scheert laat ik door der gelyk myn billen eens professoneel wasssen. voor 5 euro per bil wil ze me vast matsen nou de rym is weer eens ten eind was geen grote maar een kleint |
Citeren13.04.20150 likes Poe hee ik voel me zeer vereerd, een Koffieplant die zich voor mij scheert :D en netjes in t pak en met misschien wel schoenen aan gemaakt van lak zo kunnen we samen wel wandelen in mooi Almelooo en ergens eten op Plant zijn kosten en zooo :D zijn billen zal ik laten wassen in de autowasstraat daar is hij veel beter bij gebaat :P al dat slijm zit overal stelt dat hij er over val (t) :P maar het zal best gezellig samen zijn nu ga ik naar mijn werk en stop deze rijm ! |
Citeren30.04.20150 likes ha babsie , die vergeet my nie je mag via klets niet daten , zoiets moet jy toch zeker weten bespaart my weer een hoop zakcent , jaja ,ik weet ben echte krent kan wel achterop je fiets, jy trappen en kost me niets gaan we flink sjeesen door het park, worden we vast op gepakt door zo politie ,de styve hark kunne we mooi samen in een cel, willen we water en brood bellen we wel deze rym is nu ook ten eind , ik heb de romantiek weer aardig verfynd |
Citeren05.05.20150 likes Plant, plant, wat is er met jou aan de hand? Met zulke onromantische uitspraken 'zul je niet gauw aan de vrouw raken een vrouw wil aandacht en niet dat je haar uitlacht :P ik ben nog van de ouderwetse kant en zie toch wel graag iets meer romantisch (ahem) verstand :P kom op, ik geef je nog 1 kans anders doe je maar de vogeltjesdans begin maar met het geven van roze rozen waarvan ik dan ga blozen :D doe maar goed je best misschien komt dan vanzelf de rest :D |
Citeren03.08.20150 likes wat lees ik nu plant nog steeds geen vrouw aan je hand hoe zou dat nu komen zijn er geen vrouwen die over je dromen dan neem je toch een man die kunnen er ook wel wat van dan ga je op een andere toer zoek je ipv van een boerin maar een boer tussen de kippen, varkens en koeien die steeds harder loeien daar heb je koffieplant met een boer aan zn hand dames heb je t gelezen koffieplant moet bij de heren wezen is niet bij de dames in gedachten dan hoef hij ook niet lang te wachten hij heeft zijn keus gemaakt hoop dat hij met die boer wat er van maakt zo nu weer een gedicht van mij koffieplant ook weer blij |