hoogste tyd dat we weer dichten gaan
dus mensen schryf eens een pakkend gedicht
geen zware onderwerpen maar lekker licht
Advertise here!! |
Citeren03.10.20130 likes sinterklaas komt er weer aan ,
hoogste tyd dat we weer dichten gaan dus mensen schryf eens een pakkend gedicht geen zware onderwerpen maar lekker licht |
Citeren04.10.20130 likes Sint zat in Spanje op zijn boot
Die hij vond eigenlijk veel te groot Hij zocht een medehuurder maar beslist geen gluurder Hij schreef een brief aan koffieplant die woont helemaal in Nederland Plant kan wel een kleurtje gebruiken en wil vast wel aan de spaanse kust duiken Sint nodigt Plantje uit om te komen wonen op zijn schuit Nu wacht Sint met veel geduld tot Plant zijn antwoord onthult |
Citeren04.10.20130 likes
wat ziet plant nu in ze brievenbus ,
een uitnoding voor by sint wonen dus. daar zal ik toch goed over moeten denken, wil die ouwe man niet krenken kan niet zomaar gaan en me lieve broertje blade alleen laten staan elke dag zoveel zo op me bol, geloof my dan word ik helemaal dol denk dat sint een veel bravere huurder kan vinden , misschien wel een wulpse hinde ben dit jaar ook niet echt braaf geweest, oke oke ,sterker nog ik was een beest ik wacht mooi een paar weken hier , en dan zie ik u sint met veel plezier kan ik nu wel vast opgeven wat ik wens, op 1 staat een lief vrouwelyk mens elk jaar vraag ik het weer ,, maar u geeft het niet dat doet erg zeer nou beste sint hoop u niet triest zult zyn, het gaat u goed ,het was weer fyn |
Citeren15.01.20140 likes Ik zat de denken, wat zou plantje ons voor gedichtje schenken. Maar helaas wat zie ik nou, Je ben niet snel met je gedichten , je zet ons in de kou Dus apekop van me schiet eens op, en kom maar met een goed rijm , dan word het geen flop.
|
Citeren16.01.20140 likes komt ie dan; voor iedereen die het nog niet weet, plantje doet niet mee aan al dat gedate nu zullen er dames in tranen zyn , erg zielig en zeker niet fyn. heel misschien ben ik dit jaar over te halen , en zal ik het dineetje betalen ik heb wel byzonder hoge eisen, pak maar vast een foto zodat ik die in kan lysten. hoop dat dit gedicht weer geweldig succes is , moet wel of ik heb het finaal mis thanks |
Advertise here!! |
Citeren06.05.20140 likes effe omhooghalen ,kyken of er ook dichters zyn |
Citeren14.02.20150 likes wordt weer eens tyd voor een gedicht , ik voel het gewoon als myn plicht wees bly want hy wordt niet groot, ja myn lievelingskleur is rood vandaag is een grote dag , dat ik de valentynskaarten uit de brievenbus halen mag ben erg hoopvol, en myn hartje doet boemmerdeboemertje dol zie de postbode al naderen op ze fiets , verrek hy stopt dus hy hebt voor my ook iets wat zal het zyn? kaarten of marsepein? ben met beiden tevreden, oei ga me vast aankleden rennen naar de bus en als de vrouwelyke postbode is krygt ze ook nog een kus zo dit was het weer voor vandaag , zal meer schryven als men erom vraag groetjes |
Citeren28.02.20150 likes omhoog halen |
Citeren03.03.20150 likes ik koop voor myn meisje , een mega groot lekker ysje ben een lieve vent , en echt geen krent |
Citeren11.03.20150 likes het is donker en nacht , ben jy nou dat meisje wat op me wacht? fluister het maar in me oor ik heb een uitstekend gehoor weer een rym klaar koste me geeneens een blaar |