18.07.20050 likes
Mmmm es kijken een spannende roddel, kan me er zo niks bij voorstellen, vertel er is een shir :P
Advertise here!! |
18.07.20050 likes Mmmm es kijken een spannende roddel, kan me er zo niks bij voorstellen, vertel er is een shir :P |
18.07.20050 likes ik hoor allemaal spannende dingen over rinse ... kreten als donkere kamer kwamen voorbij maar ook sjarretels en lippenstift .. nou ik weet het niet hoor ik doe niet mee aan deze roddel .. |
18.07.20050 likes Beste mensen,
Bij deze ga ik dit onderwerp sluiten maar wil voordat ik dit onderwerp sluit nog een laatste opmerking plaatsen. Roddelen gebeurd overal en zal zolang er mensen zijn ook altijd wel gebeuren. In het forum is zelfs een apparte rubriek genaamd "In de wandelgang" waar je al je roddels kunt plaatsen. Helaas wat tiger bedoelde is geen roddelen maar laster en dit wordt niet getolereerd. Om het verschil tussen beiden duidelijk te maken een omschrijving uit de "Van Dale" roddelen: 1) met genoegen praten over anderen, m.n. in ongunstige zin laster: 1) het plegen van smaad zonder het bewijs te leveren van de waarheid van het ten laste gelegde feit en tegen beter weten in => diffamatie, eerroof, lasterpraat 2) roddelpraatje met valse beschuldigingen Groeten en we kletsen.com, Denre |