Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

roddelen

Advertise here!!

17.07.20050 likes
wat is dit nu weer ?
17.07.20050 likes
waar gaat dit over
17.07.20050 likes
vraag ik me ook af sas pfffffffffffffff
17.07.20050 likes
shirley en sasje ........heb het al met denre erover gehad!!!
17.07.20050 likes
Haha Rinse..........mooi gesproken.........sluit me bij je aan...behalve dat badmintonnen dan
En Tiger..........trek het je niet aan.........gewoon er boven staan.
Heb geen idee waar het over gaat maar het kan niet de moeite waard zijn om je kostbare energie aan te verspillen.

Onthoud ??n ding.........de mens is het slechtste wezen op aarde.......
Geef mij maar animals

Kus

Advertise here!!

17.07.20050 likes
Hoi Nathalie

Dan vind jij mij alleen maar leuk bij volle maan ... well thats a relieve!

kiss on the cheeks

tim
18.07.20050 likes
auw Rinse,

dan moet ik nu toch gaan roddelen...badminton seizoen is voorbij en begint pas weer laatste week augustus...

of beter...vanavond hardlopen...ga je mee? of moet je je haren nog cammen?

trouwens, ik heb gehoord dat de vriendin van de zus van de zwager van de tante van Thea sinds zaterdag een piercing heeft...
18.07.20050 likes
Hardlopen???.... Heb je wel eens mensen zien hardlopen?? dat kan toch nooit gezond zijn?
18.07.20050 likes
Niets van aantrekken,gewoon verder doen,het zijn die mensen die liever zwijgen over hunzelf,en die te veel naar anderen zien foei ,kusses marina superster6
18.07.20050 likes
Pfff wat wordt ik hier moe van, ik heb nog nooit iemand ontmoet/gesproken die niet roddeld.......want zeg nou zelf iedereen verteld toch wel eens iets over iemand anders aan andere en op welke manier je dat dan doet of bedoeld het blijft een roddel.....dus waar hebben we het over. En als je hoord dat iemand iets vervelends over jou tegen anderen loopt te vertellen dan spreek je die persoon er toch gewoon op aan......ik vind het raar/flauw dat je dan gaat roepen ja degene weet wel wie ik bedoel.

Voor de duidelijkheid.....ik was het niet, hihihi ik ken Tiger niet

Adverteer hier