|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik hoop dat het geroddel achter andermans rug nu eens een keer afgelopen is niet dat er over mij geroddelt word. Maar als iemand iets te zeggen heeft zeg het dan die persoon zelf anders vind ik zoiet maar laf. Degene op wie deze boodschap gericht is begrijpt het wel.
TIGER |
Administrator 550 berichten Hallo Tiger,
Geen idee waar het over gaat maar jammer te horen.
Zulke dingen horen niet in de chat maar kunnen beter gepost worden in het "In de Wandelgang" forum.
Dit forum is voor roddels en andere gein.
Laten we het zo houden, is wel zo fijn!
Groeten en we kletsen.com,
Denre
Ps. als er iets is, je kunt me altijd mailen |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Tiger
Ik ben het er helemaal mee eens........!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zelfs door iemand gewaarschuwd....en ik wandeer die persoon heel erg er zijn grensen, maar die gaan nu beetje boven mijn petje, ik sluit bij je aan....Degene op wie deze boodschap gericht is begrijpt het wel.
WONDERFULL |
local Hero Undefined 1 berichten ....................Al is de roddel nog zo snel............................
....................De waarheid achterhaald hem wel !!!!!!!!!!!!!!!!
PPffffffffff........ |
Anonymous Undefined 65739 berichten Oordelen over iemand is in mijn mening niet terecht als je het verhaal maar van 1 kant hebt gehoord, dan ben je in mijn mening erg, erg dom bezig....(de allombekende "plaat voor je kop")
Eigenlijk zegt het al genoeg over die persoon die de andere bevooroordeeld, toch??? Je bent dan niet objectief bezig tegenover je familie en vrienden, en zit er, in mijn mening, een steekje bij je los!!!
Aan elk verhaal zitten 2 kanten, en als je je conclusie al voortijdig trekt nadat je "iets" hebt gehoord van "iemand", dan ben je, in mijn ogen, iemand die anderen ten onrechte bevooroordeeld....
I rest my case!!!!
Jaco |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo tiger
je hebt volkomen gelijk
het is gezellig op klets en laten we dit ook zo houden |
rinse Undefined 244 berichten maar what the f**** doe je dan op een chatsite?????
daar is roddel en achterklap aan de orde van de dag
get a life!!!!
ga badmintonnen...doe ik ook en daar heb je geen adem meer om te roddelen  groetjes,
rinse |
daisy22 Undefined 17 berichten hallo,
Lieve mensen laat ons het hier vooral gezellig houden...roddels kunnen we allemaal missen als kiespijn.
Werd enige tijd terug ook serieus over mij geroddelt en ben die persoon ook eeuwig dankbaar die me daarover tipte.
Wat jezelf niet graag hebt doe dit ook een ander niet aan please!!!!
Liefs,
Daisy 22 |
Timberland Undefined 2690 berichten roddel ..
is over anderen nadelig praten zodat iemand anders jou gebrek maar niet ziet en jezelf beter voor de dag tovert ...
heb je al gehoord ... standaard beantwoord ik dat met ... nee, maar wil het ook niet weten .. opgelost.
groetjes
tim |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahhahaa...................kei goed!!!!!
wonderfull xx |
|