|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heb veel respect voor oudere mensen sommige hebben heel wat meegemaakt waar wij helemaal niet over mee kunnen praten
en had veel respect voor mn ouders dat ik op deze wereld bent gezet
tegenwoordig weten ze niet meer wat respect is opvoeding is anders nu dan eerder |
Anonymous Undefined 65739 berichten de normen en waarden zijn hier al lang niet meer te vinden. het is en blijf een internet chat room... |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb ik gemerkt sakeena
maar vanaf vandaag ga ik degene die op mij lopen te schelden op negeer zetten
ik ga er niet voor weg blijven |
Anonymous Undefined 65739 berichten Gelijk heb je maria
|
ach, zolang jullie de klachten niet allemaal mailen naar info@kletsen.com vanaf je eigen mailbox en forum vol blijven gooien... word er niks aan gedaan... de enkele die wel de moed hebben om te mailen wegen niet zo door, dan dat iedereen die klachten heeft eens gaat mailen dan is het zo sneller opgelost...
als je wil dat er iets verandert... MAILEN... want lees zo vaak klachten op scroll en zo... o_- |
|
heb zelf eerst respect voor andere voor je het van een ander kan verwachten..... of om het zo te zeggen behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden |
 wilmaa o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik dacht dat de zaak was afgedaan maar die 3 blijven er gewoon over door zeiken
ze willen me gewoon weghebben hier
dat gaat ze dus echt niet lukken |
Anonymous Undefined 65739 berichten @ butterke: mensen nemen de moeite niet meer om te klagen bij info omdat ze afgescheept worden met een mail je hoort nog van ons.........not.
|
robert ik sluit dit topic, dan is het gewoon klaar
|
|