Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

respect

Advertise here!!

16.08.20130 likes
heb je 100% gelijk in mrammetje
mss trek ik het me te veel aan
maar komt ook door wat ik in het verleden heb meegemaakt
16.08.20130 likes
dat is jou valkuil robert. accepteren en mee leren leven anders ga je er aan kapot
17.08.20130 likes
ga ik ook doen
17.08.20130 likes
respect wat is dat
weet ik nog steeds niet
17.08.20130 likes
als iedereen nou gewoon respect heeft voor ieder die ouder is dan zich zelf dan komt wel goed

jah denk daar maar eens overna

want waarom zou jij niet iemand met respect behandelen en hij/zij ook respect voor jou heeft XD

Advertise here!!

17.08.20130 likes
als we allemaal respect zouden hebben voor mekaar dan zou de wereld er heel anders uitzien, het is een heel mooi vooruit streven maar helaas niet haalbaar.
17.08.20130 likes
Respect is wat sommige mensen niet meer voor ándere mensen of andermans spullen kan opbrengen helaas.

Ieder mens is gelijk , en ieder mag zijn of haar mening hebben.
Maar sta ook open voor een ander zijn mening en leer van.elkaar.
Soms kan je iets heel anders bedoelen dan.dat het bij de ander overkomt, ik heb geleerd om het dan na te vragen, al is het heel moeilijk om dat te doen met je diepste gevoelens.
Ik vind ook wel dat er soms weinig respect is voor elkaar op scroll, maar zoals mramm zei dan maar negeren.
17.08.20130 likes
dat probeer ik ook wel maar soms worden er dingen gezegd dan denk ik kan dit en mag dit
vooral dooe kidz van 13 jaar die de site ebzoeken en gelijk al een date probere te scoren met iemand van 50 jaar
deze personsn gaan ook sinds deze week opnegeer bij mij
17.08.20130 likes
ff reageren:

robert als je mensen op het juiste pad probeert te krijgen verlies je je eigen weg en verdwaal je.
de ellende van chat is met wat je tikt of leest je niemand in de ogen kunt kijken en niet ziet hoe haar of zijn bedoelingen zijn.
en iemand van 50 kan best een broekie van 13 van zich af zetten dus daar hoef je je eigen ook niet druk om te maken.
ik stoor me ook aan zaken maar heb de weg van de negeer knop gevonden HALLELUAAAA.
Dus erger je niet aan iets wat je toch niet in je eentje kunt veranderen en ga voor je eigen fun.

anders word chat snel een slangekuil waar je niet graag tussen zit
18.08.20130 likes
Respect is je medemens nemen zoals hij is .
als je wat wilt veranderen verander jezelf.
maar laat die ander in zijn waarde.

Adverteer hier