|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi allemaal
af en toe val mij op dat respect voor de mede chatters ver is te zoeken
we zijn niet allemaal mooi knap en slim en rijk
en de 1 is misschien anders dan de ander
maar ik vraag jullie
heb respect voor elkaar
denk dat dat de chat heel wat leuker en gezelliger zou maken |
robert, ga niet de goede ridder uithangen he. Ik snap je intentie heel goed, maar is ijdele hoop. |
Anonymous Undefined 65739 berichten doe ik niet joyke maar men moet wel respect hebben voor de andere chatters vind ik |
leven en laten leven.
en vooral goed onthouden dat chatten een schijnwereld is. en ik ben een koei met een vrouw  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten weet ik mrammetje maar ik zie soms dingen egzegd worden waarvan ik denk pas op |
|
oppassen ?? eg niet ik typ wat ik denk . het denken is vaak het probleem. maar goed waarom zou ik veranderen voor een ander een ander kan het ook gewoon negeren of accepteren of terug typen met wat hij/zij er van denkt . kunnen wel gezellig discusseren
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jij bent het niet die ik bedoel mrammetje
het ging over iemand anders |
Anonymous Undefined 65739 berichten nobel maar het is net als bij Don quicotte; vechten tegen windmolens
|
Anonymous Undefined 65739 berichten het is de bedoeling van babsie enz om de chat gezellig te houden en niet om iemand om hoe hij zij is af te gaan kraken
daar heb ik wat problemen mee apen
mss ben ik wel streng hoor
ik weet wel dat het chat is en niet real maar als je iemand afkraakt via de chat en die is anders dan jou kan dat ook behoorlijk veel pijn en verdriet doen |
het kan je pas raken als je je er wat van aan trekt . doe je dat niet dan missen ze hun doel |
|