Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

poem for a beloved cat

3

Advertise here!!

Citeren18.05.20060 likes
ik denk dat je nooit je huisdier vergeet wat er ook mee gebeurt is anders heb je geen gevoel lijk mij je heb er zoveel jaren plezier van gehad toch
Citeren28.08.20060 likes
precies Sambal, helemaal mee eens!!!! Het zou wel heel erg stil in huis zijn hier zonder mijn 3 poezen: Zelda (kruising tussen een Noorse boskat en een Europeesche korthaar) Zora (een lapjespoes) en Yoshi (een rode kater)

Jaco
Citeren28.08.20060 likes
mis mijn katten breezer,pinocolada, dropshot en safari en hond beer (duits uitgesproken) ook nog steeds maar ben nu blij met katten freek,joost en diddle en de hond romy.
want wie de mens leert kennen leert de dieren lief hebben
Citeren29.08.20060 likes
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geen katten v oor mij

Yess idd honden
Citeren04.09.20060 likes
ik ook liefst een stuk of 3 dan

Advertise here!!

Citeren25.09.20060 likes
Mariska, deze dus ;)

XXX Jacootje
Citeren25.09.20060 likes
ja jaco heb gelezen dus..
erg mooi gedicht van je nichtje traantjes staan weer effe in de oogies pffffff...
ja mijn zus heeft dus net der 18,5 jarige poes laten inslapen ze hete minoesh...ken dat beestje mijn hele leven al bijna..maar ja idd aan elk begin komt een eind....snik snik.
thx jaco zal het mijn zus ook laten lezen als ik bij der ben deze week kussssssssssssss en knuffffffffff
groetjes....mariska
Citeren25.09.20060 likes
vind katten leuk maar niet voor mij kan niet tegen die kattenlucht ,ben super blij met mijn 3de kindje mijn hond bayco een sharpei hy is zo lief en verwent praat nog net niet tegen mij maar zit ik in een dipje of ben ik verdrietig is hy het eerste die bij me komt en me troost nee moet er echt niet aan denken hem ooit te moeten verliezen xxx peetje
3

Adverteer hier