Citeren18.05.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren18.05.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren28.08.20060 likes precies Sambal, helemaal mee eens!!!! Het zou wel heel erg stil in huis zijn hier zonder mijn 3 poezen: Zelda (kruising tussen een Noorse boskat en een Europeesche korthaar) Zora (een lapjespoes) en Yoshi (een rode kater)
Jaco |
Citeren28.08.20060 likes mis mijn katten breezer,pinocolada, dropshot en safari en hond beer (duits uitgesproken) ook nog steeds maar ben nu blij met katten freek,joost en diddle en de hond romy.
want wie de mens leert kennen leert de dieren lief hebben ![]() |
Citeren29.08.20060 likes brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geen katten v oor mij ![]() Yess idd honden ![]() ![]() |
Citeren04.09.20060 likes ik ook liefst een stuk of 3 dan ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.09.20060 likes Mariska, deze dus ;)
XXX Jacootje |
Citeren25.09.20060 likes ja jaco heb gelezen dus..
erg mooi gedicht van je nichtje traantjes staan weer effe in de oogies pffffff... ja mijn zus heeft dus net der 18,5 jarige poes laten inslapen ze hete minoesh...ken dat beestje mijn hele leven al bijna..maar ja idd aan elk begin komt een eind....snik snik. thx jaco zal het mijn zus ook laten lezen als ik bij der ben deze week kussssssssssssss en knuffffffffff groetjes....mariska |
Citeren25.09.20060 likes vind katten leuk maar niet voor mij kan niet tegen die kattenlucht ,ben super blij met mijn 3de kindje mijn hond bayco een sharpei hy is zo lief en verwent praat nog net niet tegen mij maar zit ik in een dipje of ben ik verdrietig is hy het eerste die bij me komt en me troost nee moet er echt niet aan denken hem ooit te moeten verliezen ![]() |