Citeren15.05.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren15.05.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren15.05.20060 likes sorry sambal doet mij en kelly goed ![]() groetjes shirley |
Citeren16.05.20060 likes Dat heb ik ook in de tuin suusjuh. Een plaatsje in de tuin en af en toe zet ik er een vers bloemetje bij.Ik blijf van ze houden en mijn wand (tussen 2 ramen) hangt vol met foto,s van mijn hond en katten. |
Citeren16.05.20060 likes ik heb vlak voor mijn verjaardag, 3 jaar geleden, een teder klein poeske gekregen die achter was gebleven bij haar moeder, die overreden was, en die noemde ik Link.
Ze zat onder de maden, en de dierenarts zei dat ze nagenoeg geen overlevingskansen zou hebben, en idd, op mijn verjaardag is ze overleden, en heb haar op mijn verjaardag begraven achter in mijn tuin, en heb er, als symbool voor mijn liefde, een beeldje van een engel op geplaatst.... Heb nog nooit zoveel gehuild als toen, op een verjaardag.... Jaco XXX |
Citeren16.05.20060 likes Hoi Jaco, weet hoe het voelt.
Ik heb nog nooit zo'n verdriet gehad, als toen mijn herdershond was gestorven. Lelijke mensen hebben Mijn Paynock vergiftigd. Het was de vijfde hond daar in de buurt, kreeg ik te horen, toen ik aangifte ben gaan doen. Het is nu 20 jaar geleden, maar ik moet er nu nog niet achter komen wie ons dit heeft aangedaan, ik zweer je, kom ik er ooit achter, hij/zij gaat ook dood. Paynock was de trouwste vriend die ik ooit heb gehad. groet cats xxx |
Advertise here!! |
Citeren17.05.20060 likes Jeetje, wat erg cats. die mensen kan je geen mensen meer noemen maar achterlijke gekken. WIe doet nou zoiets. Ik ben niet agressief ofzo maar als ik zoiets zie, merk of het bij mij dieren gebeurd ga ik helemaal door het lint. Al moet ik me eigen leven geven. Boeten zal dat kreng!!!!!!
Anita houdt meer van dieren dan van mensen af en toe. |
Citeren17.05.20060 likes ja al die leed verhalen over honden en katten doet mij eigenlijk wel wat heb zelf mijn eigen hond voor mijn ogen zien doodrijden was toen 9 jaar oud en jullie weten hoe oud ik nu ben maar zal het nooit vergeten stond bij mijn vader met kerstbomen verkoop hond wou naar mij toe en moest een drukke straat in amsterdam oversteken zie het nog voor mij gebeuren groeten aan ieder visser |
Citeren17.05.20060 likes jeempie visser.vreselijk zoiets he? dat vergeet je nooit meer zoiets. |
Citeren17.05.20060 likes Tja, ik had 3 goudvissen, zijn allemaal verdronken, toen een kat, maar die keek niet uit toen ie overstak het is nu een roadpizza.
nu heb ik alleen nog ongewenste dieren in huis. |
Citeren18.05.20060 likes Jemig Visser wat een nare ervaring, ja kan me wel voorstellen dat je dat nooit meer vergeet. Hoop niet ooit ook zoiets dergelijks mee te maken
Groetjes Tess xXx |