|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Kiek ik weet niet goed omtegaan met deze situatie's komt ook omdat ik een zware ziekte heb overleefd aantal jaren geleden maar ik zal je altijd steunen en wil je ergens over praten moet je dat zeker niet laten blijf je sterkte wensen vergeten zal je het niet maar slijten zal het wel een keer zodat je er mee kan leven groeten en dikke kusssssssssss Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kieke,
In gedachten ben ik bij je,en ik hoop echt dat je de kracht zal vinden om dit grote verlies te kunnen dragen,Weet wat ik je gezegt heb,ik zal er voor je zijn als je daar behoefte aan hebt,Heel erg veel sterkte,dikke kussssss en knuffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten inige deelneming
sterkte in deze meoilijke tijden
xxxx sandra xx |
Anonymous Undefined 65739 berichten innige deelneming
davy (vriend sandra) |
Anonymous Undefined 65739 berichten Gecondoleerd met het overlijden van Marc  Ik wens je heel veel sterkte toe ik deze moeilijke tijd
Liefs en een dikke kus van mij |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey kieke
Via deze weg willen we onze innige deelneming betuigen bij het overlijden van Marc. Heel veel sterkte.
Hawk en Toska |
kiek sterkte in deze moeilijke tijd ik weet niet echt wat ik erop moet zeggen maar dikke kuzzzzzzzzzzz destiny |
Anonymous Undefined 65739 berichten Even voor kieke weer naar boven gehaald,dikke kusss en knufff meis |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kieke,
Weet dat je in mijn gedachten bent,heel veel sterkte,dikke kusss en knuffffffffffffff |
diaantjee Undefined 173 berichten lieve Kiek
Bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Een aantal chatters kennen Marc persoonlijk helaas heb ik niet dat voorrecht.
Vind het echt knap van je dat je er zo goed over praat ook al is het heel moeilijk.
Hierdoor krijg je wel echt steun van de mensen die je echt goed kennen.
Lieve warme kusssssss en knufff en nogmaals sterkte.
Liefs Diaan |
|