Citeren16.08.20080 likes
hiermee wil ik jullie zeggen dat mijn liefste vriend marc donderdagavond overleden is
kieke
FOTO/ marc bij skydive ( moorsele parachutespr;)
kieke
FOTO/ marc bij skydive ( moorsele parachutespr;)
Bollaert Carine
Advertise here!! |
Citeren16.08.20080 likes hiermee wil ik jullie zeggen dat mijn liefste vriend marc donderdagavond overleden is
kieke FOTO/ marc bij skydive ( moorsele parachutespr;) Bollaert Carine |
Citeren16.08.20080 likes Kiekeboekies
gecondeleert met het verlies van een goede vriend en sterkte met verwerken er van wel plots dus dat dit is gebeurt Visser |
Citeren16.08.20080 likes kiek gecondoleerd met het verlies van marc.
ik vind het heel erg voor je en ik hoop dat je veel steun van je familie en vrienden krijgt in deze moeilijke tijd. dikke knuffel en kuss mrammetje |
Citeren16.08.20080 likes Lieve Kiek,
Gecondoleerd met het grote verlies van Marc. We wensen je heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Dikke kussss Snuffelaar en Snuffeltje |
Citeren16.08.20080 likes kikie gecondoleerd meis we zijn er echt ff stil van hebben je proberen te bellen maar hebben alleen een telefoon nummer van je dat niet meer in gebruik is meis heel veel sterkte in gedachten zijn we bij je
veel liefs ron en peetje |
Advertise here!! |
Citeren16.08.20080 likes Lieve kiek,
Gecondeleerd met het verlies van marc wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd Dikke kussss wilma |
Citeren16.08.20080 likes kiekje
gecondoleerd en een dikke kussssss van mij heel veel sterkte toe gewenst moppie XXXXXX joy |
Citeren16.08.20080 likes Kieke,ik wens je veel sterkte met dit grote verlies...kuss Babs |
Citeren16.08.20080 likes Kiek,Marie heeft me gevraagd het volgende bericht voor je te plaatsen:
Bij deze wil ik ook mijn medeleven betuigen,en Kiek,heel veel sterkte bij het verlies. Marie. |
Citeren16.08.20080 likes lieve kiek, i kwens je heel veel sterkte in dese moielijke tijd!
volg je hart! kuss kirsten |