|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Kiek lieve kiek
We kennen je al een hele tijd van kletsen. en ook marc van de klets-uitjes,altijd gezellig en ook voor een babbel, kiek ik zag hoe je genoot als je het naar je zin had, en keek ik welleens naar Marc en hij genoot van jou hoe jij aan het dansen was hoe je straalde , mooi was dat om naar te kijken!!!
Maar had gehoopt dat het niet waar zou zijn,
Dus zag net je offline bericht, allemaal onwerkelijk, Carine wens jou heel veel sterkte met het verlies van Marc
liefs Anita
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kieke,
Gecondoleerd met het overlijden van Marc.
Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd.
Ik weet niet goed hoe ik het met woorden moet zeggen,hoeveel ik met je meevoel. Ik heb ook een goede vriend verloren en weet wat je nu doormaakt. Ik kan alleen maar zeggen,veel sterkte en weet dat ik aan je denk. Koester je in de steun van je familie.
dikke kuss en knuffels baby44 |
hartverwarmend en ontroerend , voor mij een enorme steun
thxxx aan iedereen
ook heel lief van yasmijn vandaag ze heeft een minuut stilte op chat gevraagd ,heeft mij erg gepakt thxxxxx
kiek Bollaert Carine |
kiek
nogmaals gecondoleerd met het verlies van marc, heb je dit wel al gezegd op scrol en was ook aanwezig op die minuut stilte...
wij wensen jou heel veel sterkte toe met het verwerken hiervan en hopleijk vind je de kracht om dit grote verlies te mogen dragen. in gedachten ben ik bij je...
Katja1999 en butterfly_demon (anniek) o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kiek,
heel veel sterkte in deze moelijke tijd
we denken aan je........
liefs luca |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kiek gecondoleerd lieverd hou de moed en kracht er in kijk ff naar je klein kind als je het ff helemaal niet meer ziet zitten die kanjers geven je vaak weer moed en vertrouwen heb ervaring dikke kussssssssss meis wilma |
mama van vijf Undefined 1803 berichten Lieve kiek,
Heel veel sterkte gewenst in deze bijzondere moeilijke tijd...
dikke kusss mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve kieke,
Flair,heeft mij gevraagt om jou namens haar te condoleren met het grote verlies van jou vriend MarkZe wenst je heel veel sterkte de komende tijd.Ze heeft zelf geen profiel meer hier en vroeg mij daarom hier een stukje te schrijven.
Kusss en knuffff |
Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze komende periode |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Kiek,
Gecondoleerd met het verlies van je vriend Marc. In gedachten zijn we bij. Veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode.
Snoesje |
|