22.02.20060 likes
haahahahah jaco ik heb niet beslist dat jij steeds in de buurt van cats ligt haahahah ik lig in een deuk gelijk hier
kussss shirley
kussss shirley
Advertise here!! |
22.02.20060 likes haahahahah jaco ik heb niet beslist dat jij steeds in de buurt van cats ligt haahahah ik lig in een deuk gelijk hier
kussss shirley |
22.02.20060 likes slapen klinkt erg gezellig. heb alleen het idee dat er niet veel geslapen word hhahaahah
maar ff een vraagje wat houd het uitje eigenlijk in? of ben ik nu weer te nieuwschierig. zal wel weer hahahah gr mram |
22.02.20060 likes lieve mrammetje
gewoon lekker kletsen en feesten met elkaar , slapen kom idd vaak niet veel van terecht hahaahah maar wat maak het uit dat halen we later wel weer in ![]() groetjes shirley xxx ps mensen ik ga dit snel regelen dus opgeven kan nog tot ong dinsdag 28 feb |
23.02.20060 likes Helaas kan ik niet mee, maar ik wens iedereen heel veel lol en zal een neut op jullie nemen.. ![]() kusss carla |
23.02.20060 likes hey, mensen.....
ik kan ook niet mee.....wil geen problemen hier thuis he...... al had ik het wel keileuk gevonden........ misschien de volgende keer! amuseer jullie enne.....wij houden hier wel een oogje in het zeil...... doeiiiiiiiii......kus jose |
Advertise here!! |
23.02.20060 likes heel lief seeke ![]() kussss groetjes shirley |
26.02.20060 likes Hoi
24 maart is op een vrijdag.. volgens mijn gegevens. Dan kunnen wij niet. als je bedoelt dat het begint op 24 maart en dan zaterdag 25 maart en zondag 26 maart einde.. dan komen wij op de zaterdag 25 maart. Colleen |
26.02.20060 likes lieve colleen...
idd het begint op vrijdag en eindigt zondag haha... dus ...blij dat ik je dan eens ontmoet hahaha kusss mama |
28.02.20060 likes Hey Shirley,
Hier Aniet69 speaking: baco en aniet69 komen op zaterdag naar het chat uitje en blijven niet (waarschijnlijk) slapen. Ligt aan de hoeveelheid drank. ha hahahahah groetjes, Anita en baco |
28.02.20060 likes hoi aniet leuk dat je ook kom maar waarschijnlijk slapen ligt aan de drank ook heel leuk maar dan moet je wel zelf een slaap plaats regelen als je dat pas weet wanneer je daar ben kan ik niks meer voor je regelen
groetjes shirley |