Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opgeven voor het chatuitje

6

Advertise here!!

11.03.20060 likes
Hoi allemaal,

Hierbij delen baco en aniet69 mede dat wij niet meer op kletsen komen.
Heb een hele leuke tijd gehad maar de manier waarop er mensen vals beschuldigd worden gaat veel te veel. Aniet69 had ook haar problemen op d,r scroll moeten gooien dan wordt ze ook als zielig gezien maar zo ben ik niet.
En dan vals beschuldigd worden en iedereen voor de oh zo zielige mama kiest gaat veel enveel te ver.
Sorry voor de mensen die het wel met ons goed voorhadden maar helaas

Een leuke tijd nog jullie allemaal

dag en doei
11.03.20060 likes
wat een gedoe !!!...
kiezen voor de veel te zielige mama ...die heb ik nog nooit gehoord hoor !!!
als er iemand zielig is dan weet ik wel wie !!!
als je een relatie probeert stuk te maken wie is er dan zielig he ??
maar ja ....ik weet ook wie hier mijn vrienden zijn hoor ...
dus zooo zielig zal ik dan wel niet zijn !!!
heb hier meer vrienden dan je denken zou !!!

en ik blijf komen ....
kusss
mama
11.03.20060 likes
ja, zielig ben je mama.Hoe kom je in godesnaam bij dat ik een relatie wil stuk maken??????????????? als je zo denkt moet je wel erg onzeker zijn van jezelf en je relatie!!!!!!!!!!! En jij moet niet je problemen ten opzichte van mij niet op scroll gooien. dan ben je het moderaten absoluut niet waard!!!!!!!!!!!! baco mocht vanmorgen ook niet op scroll praten, dus doe het dan zelf ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!

aniet en baco
11.03.20060 likes
wauw aniet !!! wat een woorden !! ik heb nooit gezegd dat baco niet op scroll mocht praten ...wat een gedoe zeg !!! en jij bent diegene die alles wou weten met je vragen: en mama alles nog goed met jaco? ben je nog verliefd? ik heb jaco en heb er een zeer goede relatie mee ...ik kan nog doorgaan hoor aniet !!!
wie is dan achterbaks en vertleld er dan leugens ?
ik niet denk ik ....
en ik ben niet onzeker van mezelf...integendeel, ik weet waar ik sta en waar ik heen wil ...

misschien moet jij ook eens nadenken wat je wil met je leven ....
en de waarheid komt altijd aan het licht...is het morgen niet dan een andere dag wel ...

mama
11.03.20060 likes
Hai mama.Jij had dat wel gezegd tegen mij dat ik niet op sroll mocht praten.Wat kan jij liegen

Advertise here!!

11.03.20060 likes
ik heb niets gezegd baco ...waar haal je het vandaan? ...
ik zei vanmorgen alleen dat jaco er niets mee te maken had ...
maar ja...woorden zijn snel verdraaid he ....
12.03.20060 likes
Hoera, zo ken ik aniet69 weer. Ik had al een beetje de indruk dat deze aniet69 een andere aniet69 was dan die ik ken (en met mij vele anderen). Maar nee hoor.................. 't is dezelfde aniet69.
12.03.20060 likes
Whhhhaaaaaahhhhaaaaa Ik heb, om persoonlijke redenen, mijn 'gezicht' nog niet zo heel veel op kletsen.com kunnen laten zien maar als ik het goed begrijp zijn er wat probleempjes ontstaan tussen mama van vijf en aniet/baco waarvan ik de aan- en afleiding niet ken. Maar het mooiste vind ik eigenlijk dat boels er ook op reageert, wat bij mij dan weer de indruk wekt dat boels, net als ik, een oud-chat(s)ter is van Ilsechat.
12.03.20060 likes
hm jammer dit was een bericht bedoeld voor het uitje jammer dat er andere onderwerpen bij gezet worden ik ga bij deze dit onderwerp dus sluiten er staat nog een ander onderwerp over het uitje en ik hoop dat jullie dat dan ook gebruiken voor het uitje

bvbd groetjes shirley
6

Adverteer hier