18.02.20060 likes
Hey Topdrop, waarom heb jij wel een avatar en wij niet?????
Nakky

Nakky
Advertise here!! |
18.02.20060 likes Hey Topdrop, waarom heb jij wel een avatar en wij niet????? ![]() Nakky |
18.02.20060 likes omdat topdrop dat gelijk heeft gedaan en de avatars er nu even uitliggen jaco ;)
groetjes shirley |
19.02.20060 likes niet jokken shirley,......hihi,....jaco, komt omdat ik zo lief ben voor iedereen!! grijns!! grappie!! ![]() Groet,... TOP of the Drops!! |
19.02.20060 likes ik geef me op voor mail uitje kom met mijn vrouw moet wel met de trein komen ga ook wel dezelfde dag weer naar huis groeten Visser |
19.02.20060 likes heyy visser !!
dat vind ik fijn om te horen !!!! ontmoet ik je eindelijk he hahaha dikke kusss mama xxx |
Advertise here!! |
21.02.20060 likes beste mensen dtaum is dus 24 maart als je blijf slapen en met iedereen op een zaal/kamer wil laat dat ff hier weten zoniet dan hoor je nog hoelaat en waar ed ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd op dit moment mail zal snel volgen hier over
groetjes shirley ik ga nu naar bed ![]() |
21.02.20060 likes ik hoor net dat het 24 maart is. dan ga ik ook mee
gr mrammetje |
21.02.20060 likes joepieee mrammetje !!!! toppie !!!
ik ga ook mee en blijf slapen hahaha..; wat hadden jullie andes gedacht .... ![]() kuss mama |
21.02.20060 likes Dat is gaaf, Mrammetje ![]() En Shir, mag ik nu eindelijk eens een keer NIET naast Cats4ever slapen, ik ben elke keer weer de pineut hahahaaaa......je weet wel waarom? ihihhihh... Gewoon lekker naast mijn geliefde, ver uit de buurt van Cats hahahaaaa Cats4ever, ik hou van je hoor XXXXX Jacooooooooooooooo hahahaaa |
22.02.20060 likes en ik zal dan heerlijk slapen onder mijn velletje whahahaaaa, en dan doe ik mijn "Maria" impressie weer na...whahaha
Ja, ik weet het, ik moet gaan "slapen"...slaap lekker alle en tot morgen weer.....ik duik de nacht weer in, op zoek naar vers maagdenbloed hihihi |