Citeren20.10.20120 likes
nou jah freak, je mij ook nog uit gaan lachen?
goeiemorgen lieve kletsers, een fijne zaterdag gewenst

goeiemorgen lieve kletsers, een fijne zaterdag gewenst

Advertise here!! |
Citeren20.10.20120 likes nou jah freak, je mij ook nog uit gaan lachen? ![]() goeiemorgen lieve kletsers, een fijne zaterdag gewenst ![]() ![]() |
Citeren20.10.20120 likes Ik lach jou niet uit, lach jou gewoon toe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Goeiemorge trouwens ![]() ![]() |
Citeren20.10.20120 likes whaaaa zal ik zeggen hoe ik het eerst het las by jouw bonn?
dacht er stond ,lekker vryen met myn man haaa dacht al ,wat krygen we nou ![]() |
Citeren20.10.20120 likes Hmmm plantje ![]() ![]() Fijne avond allemaal en dikke knuffff |
Citeren20.10.20120 likes ow maar dat doe ik ook genoeg hoor koffie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.10.20120 likes ![]() schrok erzelf ook van bell ![]() |
Citeren21.10.20120 likes ja hallo koffie, dat ga ik hier niet op scroll neerzetten hoor............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.10.20120 likes Ja hallo, koffie, en ik zijn wel benieuwd naar die details, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Goeiemorgen, en fijne zondag , dikkekuss, knufffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.10.20120 likes ![]() maar je mag het wel schreyven in een mailtje naar my ![]() fyne zondag mensen vergeet niet vanaaf te komen by bowlen!! |
Citeren21.10.20120 likes ja dat geloof ik direct koffie dat ik je daarover mag mailen, zal erover nadenken oke? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar freakske, vertel jij eerst maar waar jij gisteravvond zo druk mee was dan dat je geen tijd had om mij nog te mailen........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |