Citeren19.10.20120 likes
goeiemorgen en ik wens iedereen een fijne vrijdag toe, en alvast een heel fijn weekend allemaal

Advertise here!! |
Citeren19.10.20120 likes goeiemorgen en ik wens iedereen een fijne vrijdag toe, en alvast een heel fijn weekend allemaal ![]() ![]() |
Citeren19.10.20120 likes Heey Bonn, jij ook een fijn weekend, en een mooie vrijdag ![]() ![]() |
Citeren19.10.20120 likes dank je wel freak, en beterschap nog, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.10.20120 likes hey hier was vreekie wel
had die arme jongen nog de kracht om te typen? zorgt ana beetje goed voor je? blyven drinken vreek zegt myn dokter altyd ![]() alles ook goed met bonn? |
Citeren19.10.20120 likes Thnx Bonn.... ![]() ![]() ![]() Koffie, ana zorgt goed voor me ze komt persoonlijk drinken brengen voor mij. ![]() ![]() Ze zorgt wel goed dat ik kracht in mun handen blijf houden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.10.20120 likes Bonneke,
Dikke knuff en een heel fijn weekend. Spreek je snel. Dikke kusss bella |
Citeren19.10.20120 likes koffie ja hoor met mij is alles prima, morgen nog een dagje werken en dan lekker vrij met mijn lieve mannetje, zondag en maandag, en dan nog even werken en dan die week erop lekker vrij met mijn man ![]() ![]() bella, dank je wel lieve vriendin, jij ook een heel fijn weekend, en pas goed op jezelf, dikke kus en knuff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.10.20120 likes Heey Bonn, had jij mij nog niet eens verteld, dat jij een weekje vrij heb. ![]() |
Citeren19.10.20120 likes nou het is ook nog niet helemaal zeker, maar een collega werkt in die week in ieder geval voor mij de dinsdag, donderdag en vrijdag, maar de woensdag en zaterdag is nog niet helemaal geregeld, dus moet nog even afwachten, mijn man is wel zeker vrij, dus we gaan sowieso leuke dingen doen op de dagen dat ik wel vrij ben, ennuh je hoeft niet alles te weten hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.10.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |