Citeren01.09.20120 likes
Goede morgen Bonn
Ook wolf kunnen wij aan hoor

Ga je nog iets leuks doen vandaag Bonn
Fijne zaterdag allemaal
Ook wolf kunnen wij aan hoor

Ga je nog iets leuks doen vandaag Bonn
Fijne zaterdag allemaal

Advertise here!! |
Citeren01.09.20120 likes Goede morgen Bonn
Ook wolf kunnen wij aan hoor ![]() ![]() Ga je nog iets leuks doen vandaag Bonn Fijne zaterdag allemaal ![]() |
Citeren01.09.20120 likes hey mensies ,effe kliederen hiero ,mag wel he
![]() |
Citeren01.09.20120 likes ![]() ![]() ![]() heb je vanacht niet gekliedert dan, koffie? |
Citeren01.09.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.09.20120 likes freek ,ik heb weer verschrikkelyk lopen sjansen vannacht ![]() |
Advertise here!! |
Citeren01.09.20120 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.09.20120 likes jeemig bonn is der ook nooit ![]() wou net met haar hebben over myn verliefdheid maar ach ,laat dan maar ![]() ja freek ,giet goed ![]() |
Citeren01.09.20120 likes hallo er zijn mensen die hard moeten werken koffie, dus zeur niet zo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bella, ja ik heb wat leuks gedaan, ik heb dus gewerkt, en was laat klaar, en toen zijn manlief en ik nog even de stad in geweest en heb een nieuw setje voor de paaldansact gekocht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik wens iedereen nog een fijne avond toe, en voor morgen een fijne zondag, dikke kus en knufff ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.09.20120 likes nou zeg,bonn ,doe eens lief tegen me ![]() bedoelde niet zo slecht hoor ![]() krieg ik nog wel kuske? ![]() |
Citeren01.09.20120 likes tuurlijk koffie, zo snel ben ik boos, je lijkt nu freak wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |