Citeren28.08.20120 likes
ik zag het bella, maar ik blere net zo hard terug, niets van aan trekken

trek maar gewoon door aan het touw

Advertise here!! |
Citeren28.08.20120 likes ik zag het bella, maar ik blere net zo hard terug, niets van aan trekken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.08.20120 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend, dikke kus en knuff ![]() ![]() |
Citeren31.08.20120 likes morge bonn ,goed weekend
pssst beetje gedragen he by het touw ![]() |
Citeren31.08.20120 likes Goeiemiddag Bonn, jij ook al vast een fijn weekend, dikke kuss, knuffff. |
Citeren31.08.20120 likes goeiemiddag koffie en freak, dank jullie wel, morgen extra lopen, dus ben laat klaar en heb dus laat weekend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.08.20120 likes Bonneke fijn weekend ![]() Vergeet je niet af en toe te trekken ![]() ![]() |
Citeren31.08.20120 likes ik moet ook altied extra lopen bonn
loop naar de pomp schreeuwt mien vriendinnetje vaak ![]() |
Citeren31.08.20120 likes jajajaja koffie, dat zal wel, maar fijn weekend ![]() bella, dank je wel meis, jij ook een heel fijn weekend, en nee zal niet vergeten af en toe te trekken, maar ben druk geweest vandaag en morgen ook, dus ben hier niet zo heel lang en veel, sorry, maar als ik er ben zal ik zeker trekken, maar ja de mannen hebben wolf er nu ook bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.08.20120 likes nu ziet ik het heel somber voor jullie in meiden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.09.20120 likes juich nog maar niet te vroeg freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |