Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren29.07.20120 likes
Beertje

Wil beertje keer plagen koffie
Citeren29.07.20120 likes
nee inderdaad koffie, deze topic moet gezellig zijn en geen ruzie en geplaag hier, want die zijn dan niet meer welkom op mijn topic........
Bella inderdaad, ik mag nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie, ben morgen, dinsdag, en woensdag vrij, dan donderdag, vrijdag en zaterdag even werken en dan yesssssssssssss vakantie Maar ik wens jou nog een fijne vakantie toe, dikke kus en knuff voor jou, freak, en koffie
Citeren29.07.20120 likes
ow met bella plagen doe ik mee ,freek
terust bonn
Citeren30.07.20120 likes

Psst mannekes als jullie plagen is kusjes vragen

Dus plant en freak geef elkaar maar een dikke zoen

Bonn hebben jou kids zo laat vakantie dan?
Maar dikke knufff terug Bonn en bedankt
Citeren30.07.20120 likes
lieve bella, nee mijn kids hebben al 2 weken vakantie, dit is de derde week, maar mijn man heeft nu vakantie en ik krijg aanstaande zaterdag vakantie maar heb morgen en woensdag nog extra vrij genomen omdat mijn man en kids al vakantie heb en ik baalde ervan dat ik nog een week moest werken dus ik heb gemaild met mijn leidinggevende en gevraagt of ik deze week nog een paar dagen vrij kon krijgen, nou dat kon dus morgen en woensdag Maar ik wens je nog een fijne vakantie bella, dikke kus en knufffff

Advertise here!!

Citeren03.08.20120 likes
nog 1 dagje werken en dan................yes vakantie
Citeren04.08.20120 likes
yes, vakantie, ik wens iedereen nog een fijne avond toe, en voor morgen een fijne zondag, dikke kus en knuffel
Citeren05.08.20120 likes
Goeiemorguuuh.......... Jij ook een fijne zondag vandaag, Bonn.
Dikke kussss, knufffff
Citeren05.08.20120 likes
goeiemorgen freak, en dank je wel, jullie ook he en geniet ervan, dikke kus en knuf
Citeren07.08.20120 likes
ik wens jullie allemaal nog een fijne vakantie en of werkweek toe, dikke kus en knufff

Adverteer hier