Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.07.20120 likes
ey mfan en bella, dank jullie wel, het gaat mooi weer worden aankomende week

bella ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie, maar het gaat heel iets beter met me, maar het houdt nog niet over, maar ben net begonnen met de medicijnen, dus heb er al vertrouwen in dat ik me over een paar weken stukken beter voel dus bella ik mail je denk ik niet meer, omdat ik vandaag weg ben en morgen ga jij op vakantie. Wij gaan begin augustus op vakantie naar Turkije en heb er heel veel zin in, meis een hele fijne vakantie en geniet ervan, dikke kus en knuffff
Citeren23.07.20120 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een hele fijne zonnige week toe eindelijk is de zomer weer terug
Citeren25.07.20120 likes
goeiemmorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne dag toe en voor degenen die al vakantie hebben, een super fijne vakantie gewenst, dikke kus en knuf
Citeren26.07.20120 likes
fijne dag allemaal
Citeren26.07.20120 likes
Jij ook, Bonn.

Advertise here!!

Citeren26.07.20120 likes
dank je wel freak, morgen en zaterdag nog werken en dan lekker zondag, maandag, dinsdag, en woensdag vrij, dan nog even donderdag, vrijdag en zaterdag werken en dan vakantie
Citeren26.07.20120 likes
..Bonn.
Citeren27.07.20120 likes
freak...................maar een hele goeiemorgen en ik wens jou en alle anderen een hele fijne dag toe, dikke kus en knuffff
Citeren27.07.20120 likes
En, een fijne dag gehad, Bonn??

Citeren27.07.20120 likes
ja hoor heerlijk, pfff wat was het smerig warm zeg, maar heb wel een hele fijne dag gehad,en een leuke thuiskomst manlief was al thuis en hij heeft vakantie dus dat wordt gezellig

Adverteer hier