Citeren09.08.20100 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens voor iedereen die werken moet een fijne werkweek en voor degenen die vakantie hebben, een hele fijne vakantie Dikke kus en knufff
Advertise here!! |
Citeren09.08.20100 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens voor iedereen die werken moet een fijne werkweek en voor degenen die vakantie hebben, een hele fijne vakantie Dikke kus en knufff
|
Citeren09.08.20100 likes thnx bonneke dat jij mij een fijne werk week wenst. ![]() ![]()
|
Citeren09.08.20100 likes graag gedaan auto........ ![]() Ik mag morgen weer na een fijne vakantie werken........ nog niet zo heel veel zin in, maar de mensen zijn wel heel blij dat ik er vanaf morgen weer ben, ze hebben me gemist..........![]()
|
Citeren10.08.20100 likes Goedenacht Bonneke.
|
Citeren10.08.20100 likes gezelschap, kon je niet slapen?............![]() ![]() ![]() ![]() Maar een hele goeiemorgen en iedereen een fijne dag.... ![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren10.08.20100 likes Weer niet Bonneke. ![]() Nog een fijne avond! ![]() we kletsen.com! Gezelschap |
Citeren10.08.20100 likes hoe komt dat dan gezelschap dat je zo slecht slaapt??????? Misschien moet je over mij gaan dromen.....................of juist niet............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.08.20100 likes ![]() |
Citeren10.08.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gezelschap laat je me nog wel even weten wat het geworden is vanavond als je gaat slapen........................
|
Citeren10.08.20100 likes Oke ![]() Nog een fijne avond.
|