Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren02.08.20100 likes
goeieavond gezelschap...............fijne avond nog.............
Citeren03.08.20100 likes
Goedenavond Bonneke en andere kletsleden.
Citeren03.08.20100 likes
avond gezelschap en andere chatters........
Citeren05.08.20100 likes
Goeiemorgen ik join de club iedereen lekker geslapen?
Citeren05.08.20100 likes
goeieavond hartje, ja ik heb lekker geslapen alleen een beetje erg kort..........dus ik ga nu mijn bedje maar eens opzoeken. Welkom op kletsen, en leuk dat je hier komt kijken.............

Advertise here!!

Citeren06.08.20100 likes
Dankjewel Bonneke het is inmiddels al weer ochtend hihi ik heb goed geslapen en ga er een leuke dag van maken
Citeren06.08.20100 likes
*uitrekkend en gapend* goede morgen allemaal, weer fijn werken of vakantie.. ik ga zo wel ff werken.
Lekker geslapen, fijn gedroomd en niemand uit bed gevallen?
Citeren06.08.20100 likes
Hoi Nen ga jij maar werken of anders dan zal ik hier de boel onrust maken tot de volgende keer bij kletsen!!

Hee daar ben ik weer Bonneke alles goed met Bonneke nog met vakantie geweest of niet,onze vakantie was erg leuk,veel gedaan het was een super vakantie die 3 weken,nu nog ff uitrusten en ga ik volgende week wel weer naar het werk.

Bonneke & Nenya zoennnnn

fijn weekend
Citeren06.08.20100 likes
nee hoor nen ben niet uit bed gevallen toch lief dat je het vraagt
en werken tjaaa dat doe ik vanavond wel weer ff 4 uurtjes gooi ik iedereen daar weer bed in hehe
Citeren07.08.20100 likes
goeiemorgen allemaal, ik heb heerlijk geslapen, ik wens iedereen een fijn weekend toe
Wolf fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, wij ook, helaas zit het er alweer op, volgende week moeten wij ook weer werken, maar ook wij hebben heel veel gedaan in onze vakantie, dikke kus en knuf

Adverteer hier