Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren10.06.20100 likes
hoe bedoel je??? Is weer eens iets anders??? Leg eens uit.................. Maar ik zit iets te bedenken waar jij je de hele dag zoet mee kan houden.............. Want ik ga zo werken, en weet niet hoe jij dan de dag doorkomt??.............
Citeren10.06.20100 likes
heb me zelden verveelt maar nu ja moet ik bezig gehouden worden en ja jij gaat weer werken en zal wel verveling worden
Citeren10.06.20100 likes
ajax, ik ben niet zo snel, ik zit met spam, mailen en hier op forum................whahahahahah
Ja ajax, de plicht roept, en ja dat jij je nu gaat vervelen is je eigen probleem en niet de mijne.........
Citeren10.06.20100 likes
ajaxxxxxxxxxxxxx, waar ben je?????
Citeren10.06.20100 likes
ik ben hier waar moet ik anders zijn en ja ik heb geen last van spam ik hoor mijn plicht nooit roepen wist niet eens dat die kon roepen en ja ga me nu maar vervelen

Advertise here!!

Citeren10.06.20100 likes
ach ik heb ook niet echt de plicht, ik heb tot 17.00 smiddags de tijd om de post te doen hahahahahah. Maar ik wil gewoon op tijd beginnen dat als ik thuiskom ik ook klaar ben en er voor mijn kinderen kan zijn.
Maar heb je het overleefd zonder mij te klieren..........
Citeren10.06.20100 likes
was om een moeilijke strijd maar heb het overleefd om je niet te klieren maar begin er toch weer mee
Citeren10.06.20100 likes
ja dat heb ik door, zal ik dan maar snel met het eten beginnen ben ik van jouw geklier af tenminste............ Maar je hebt de strijd weer overwonnen lieve ajax, dus gaat je nu ook wel lukken. Ik mail je vanavond weer als ik terug ben van sporten okey?
Eet smakelijk voor zometeen en onthou wat ik gezegt heb, dikke kus en knufff
Citeren10.06.20100 likes
ja anders blijf ik je klieren en moet ik weer afkicken daarvan wens jou ook eet smakelijk en een fijne avond
Citeren10.06.20100 likes
Hallo Meisjes.....bedoel Bon en ajax jullie zijn om te knuffelen waarneer komt die dag of sla jullie een keertje over,ik hoop tot gauw bij klets of tot schrijfs bij Bonneke plaza!! ik geef jullie een dikke knuffel met een extra zoennn en wens jullie een plezierige avond

Adverteer hier