Citeren09.06.20100 likes
dat is lief van je ajax, en nu nog af en toe iets typen hier zou ik ook wel leuk vinden............

Advertise here!! |
Citeren09.06.20100 likes dat is lief van je ajax, en nu nog af en toe iets typen hier zou ik ook wel leuk vinden............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren09.06.20100 likes ok dan typ ik af en toe voor jou bonneke ![]() ![]()
|
Citeren10.06.20100 likes , nou lieve Ria als je alleen voor mij gaat typen, typ dan maar niets, ik dacht dat je het wel gezellig vond om met mij te typen..............![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.06.20100 likes nou ja zeg wil ik iets typen voor jou is het weer niet goed ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.06.20100 likes nee inderdaad, is niet goed nee................je kent me toch............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je moet alleen dingen doen die je zelf leuk vindt om te doen en niet omdat ik of een ander dat leuk vindt............![]() ![]() ![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren10.06.20100 likes als het niet leuk vind om hier te typen dan deed ik het ook niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.06.20100 likes niet ajax??? Weet je dat wel zeker, misschien is het wel een bezigheidstherapie of zo voor je................ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wha, ik lig hier helemaal in de deuk
|
Citeren10.06.20100 likes nope moet toch iets te doen hebben hier anders ga ik me vervelen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.06.20100 likes ja inderdaad, dus ik ben je bezigheidstherapeute.................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren10.06.20100 likes ja eigenlijk wel is weer eens wat anders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|