Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

onbegrepen..

1

Advertise here!!

07.12.20050 likes
wie heeft dat gevoel ook?
je denkt dat je alles verkeerd doet,
niemand in je omgeving geeft je de nodige steun
alles wordt achter je rug om beoordeeld
alles wordt achter je rug beslist...

onbegrepen
ja zo voel ik mij!!

wat kan ik nu nog doen??

mams
07.12.20050 likes
praten.... mama en je gevoelens uitten tegen degende die jou niet begrijpen.
Maak je gevoel duidelijk en dat is niet altijd gemakkelijk...das denk ik de beste oplossing.

liefs nootje....
07.12.20050 likes
weet ik nootje...
maar ze moeten willen luisteren he...
das net het probleem..

kus....
07.12.20050 likes
mensen die niet naar jou luisteren, zijn zelf onbegrijpelijk.
groet cats.
07.12.20050 likes
Bah Sterkte meid en vecht terug he

klootzakken hou je toch.

Groetjes xxxxxxxxxxx Plofff .....CQ mijn steun heb je

Advertise here!!

08.12.20050 likes
dank je wel allemaal...

zit hier met tranen in mijn ogen...
zucht...
mams
08.12.20050 likes
als ze niet willen luisteren een sgoed op tafel kloppen en luidop en ongezouten je mening zeggen. Tanden laten zien en bijten indien nodig.
Ze zullen wl luisteren dat is gegarandeerd.

groetjes Iceke
08.12.20050 likes
Mijn mooi liefke!!!!! Gewoon proberen om je eigen mening te uiten, en weet dat er niet alleen maar mensen zijn die je niet begrijpen, of je op je beslissingen veroordelen.
Ik ben er voor je, voor altijd, en sta in gedachten naast je, in alles wat je doet of voelt...
Maar niet denken dat je alles verkeerd doet, zoeteke, de beslissingen die je neemt, daarvan vindt JIJ, en JIJ alleen dat dat de beste zijn, op dat moment...en als ze dan anders uitpakken dan gehoopt, ja jammer dan, maar kop op en weer verder.....

Het gaat je lukken mijn lief, ik weet het zeker, ik hou van je, heel veel, en tot snel XXXXX
08.12.20050 likes
Mijn mooi liefke!!!!! Gewoon proberen om je eigen mening te uiten, en weet dat er niet alleen maar mensen zijn die je niet begrijpen, of je op je beslissingen veroordelen.
Ik ben er voor je, voor altijd, en sta in gedachten naast je, in alles wat je doet of voelt...
Maar niet denken dat je alles verkeerd doet, zoeteke, de beslissingen die je neemt, daarvan vindt JIJ, en JIJ alleen dat dat de beste zijn, op dat moment...en als ze dan anders uitpakken dan gehoopt, ja jammer dan, maar kop op en weer verder.....

Het gaat je lukken mijn lief, ik weet het zeker, ik hou van je, heel veel, en tot snel XXXXX
08.12.20050 likes

1

Adverteer hier