Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

onbegrepen..

2

Advertise here!!

08.12.20050 likes
Mam ik weet wat er in je om gaat. Ik spreek uit ervaring. Als de omgeving je het niet gunt om je geluk te zoeken. Allen denken ze het beter te weten. Hetgeen dat jij doet is toch o zo verkeerd. (denken zij) maar het gevoel wat er in jouw steekt kent niemand buiten jij zelf. Weet dat praten niet echt zal helpen. Daden zijn het die de ander moet overtuigen van jouw gelijk. Je zult een aantal "vrienden" kwijtraken omdat ze jouw niet begrijpen. Maar dat zijn je vrienden niet. Natuurlijk zijn er mensen die het goed met je voor hebbben en je nu anders adviseren. Trek je eigen plan en je echte vrienden zullen bij je blijven. Zal even pijn doen Mam maar geloof me je doet het maar voor een goed en dat ben je zelf. Als je je eigen wil en gevoel niet volgt blijf je overgeleverd aan mensen die je in een kastje zetten waar je niet uit mag ongeacht op dat kastje nu goed of slecht brengt.

Zoek je eigen weg, leef je eigen leven, volg je eigen gevoel en laat je dat door niemand afpraten want vaak is er bij die mensen ook nog sprake van afgunst omdat ze die stap zelf niet durven te maken. Vraag ze maar eens om een eerlijk antwoord of het bij hun allemaal rozegeur en maneschijn is. Denk dat meer dan 95% nee moet zeggen.

Wens je heel veel sterkte en hoop dat je je eigen weg gaat ongeacht wat je achter je laat. Je moet vooruit daar is het leven niet achter je
08.12.20050 likes
lieve mensen,

jullie woorden doen me zo'n deugd...
heb net een rotavond achter de rug...
zit nu echt in een dal, heel diep....
alles heb ik gedaan, alles is mijn schuld...
ben overgestressed zeggen ze en pak maar valium in, dan ga je rustiger worden en miss denk je dan meer na...
maar ik doe al meer dan een jaar niets anders, ik weet toch wat ik voel??
zucht...
ik ben op , ga eraan kapot....
zit hele dagen te huilen als een klein kind...
maar ga jullie niet verder lastigvallen... wou gewoon even mijn gedachten kwijt....miss moet ik maar beter met alles stoppen......

kusss
mams
08.12.20050 likes
lieve mensen,

jullie woorden doen me zo'n deugd...
heb net een rotavond achter de rug...
zit nu echt in een dal, heel diep....
alles heb ik gedaan, alles is mijn schuld...
ben overgestressed zeggen ze en pak maar valium in, dan ga je rustiger worden en miss denk je dan meer na...
maar ik doe al meer dan een jaar niets anders, ik weet toch wat ik voel??
zucht...
ik ben op , ga eraan kapot....
zit hele dagen te huilen als een klein kind...
maar ga jullie niet verder lastigvallen... wou gewoon even mijn gedachten kwijt....miss moet ik maar beter met alles stoppen......

kusss
mams
08.12.20050 likes
[b][/b][i][/i]
Hey,

laat je traantjes rollen,
en je gedachten even uitbollen,
zet een spiegeltje voor je oogjes,
maak ze droogjes,
zet een lach op je snuitje,
het lukt....nu fluit je,
kies rechtaan,
blijf voor ons niet stille staan,
hartje bonst nu weer wat snel,
denk aan ons,
het lukt je wel !!!

Gastroke.
XXX
09.12.20050 likes
hey,

het lukt me allemaal niet meer!!
ik ben op...leeg...
niets moet meer, ik ga gewoon iedereen zijn zin geven, dan is iedereen tevreden..
en ik??? nee ik niet....
maar ik kan niet meer en wil niet meer vechten tegen vooroordelen en allerlei zaken...
ik zal leven voor mijn kinderen dat zij gelukkig zijn en later....
ja als er nog een later komen gaat.....

mams

Advertise here!!

09.12.20050 likes
lieve mama
ik wou dat je wat dichter bij woonde wij kunnen zo makkelijk praten hier maar jij moet het toch oplossen ,stress doet zo veel met je mama laat het niet toe luister niet naar andere maar naar je eigen hart kies voor je zelf je kids zal je nooit kwijt raken en wat de mensen om je heem betref iedereen weet het altijd beter tot dat ze er zelf voor staan dan weten ze het ook niet meer voor jou is nu alleen een luisterend oor nodig denk ik en niet eens al die goede bedoelingen we kunnen je raad geven maar je moet er toch zelf voor gaan weet dat ik altijd een oor voor je over heb veel sterkte ook jou gaat het lukken om hier uit te klimmen daar ben ik van overtuigd het zal een lange weg voor je worden maar zoals mijn lieve vriendin (dyana) al zei : blijf vooral recht door lopen mama en neem geen zijweg want dan verdwaal je gegarandeerd lieve groetjes shirley
10.12.20050 likes
Lief van me, weet dat er ECHT ALTIJD een lief en klein mannetje op je wacht, die ontzettend veel van je houdt, ik weet hoe vreselijk zwaar je het hebt nu, echt!!! maar eens gaat de zon weer voor jou schijnen, dat beloof ik je, bij deze!!!!....

Moet ik voor immer wachten op de zon?
ik zou zo graag willen dat het wat sneller kon.
Een sprankje licht in mijn huilende ogen,
en mijn tedere geliefde naast me, zou dat mogen?
Maar binnenkort gaat de zon in mijn leven weer schijnen,
en gaan alle negatieve gedachten voorgoed verdwijnen...

HVJ XXX je Jacootje...
2

Adverteer hier