Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

nog wat leuks mee gemaakt ????

1

Advertise here!!

Citeren03.06.20060 likes
ikke wel me buuf trouwde gister en dat was heel leuk ze had een mooie jurk aan( stinkend jaloers wil ik ook ) en het was een leuk feest

en was een jonge dj jordyhoogland leuk joch en deed het goed. lekker veel gedanst
Citeren03.06.20060 likes
hoi

heb ook wat leuks meegemaakt, de oudste twee zijn weer terug van vakantie, jippie, ben zo blij dat ze er weer zijn!!!

groetjes jeanette
Citeren03.06.20060 likes
hihihih wat leuk voor jullie bijden!
uhm heb ik iets leuks meegemaakt?
uhm ja bij turnen moesten we kruismat doen ( dan moet je met ze vieren van verschilende kanten naar mekaar lopen en dan doormekaar heen bijv radslag maken) en ik sat samen met een ander meisje niet op te letten, en als 1 iets fout doet loopt gelijk alles mis... en wij de slappe lach... hihihi duz moest iedereen telkens op nieuw beginnen hihihihih

kusss kirsten!
Citeren03.06.20060 likes
Ja ben net weer trug van de braderie hier. Nice en ik zijn er een paar uurtjes heen geweest en kwamen dus net thuis met een wandelwagen volgeladen met leuke, lekkere en ook onnodige/onzinnge dingen <lol>
Tis heerlijk weer en het zonnetje scheen, heel ff werd het donker en ik dacht ja hoor daar komt een vette bui (wij zonder jas tuurlijk), maar nee het werd ons gegunt vandaag. Het bleef en is nog steeds droog hier. <mag onderhand ook wel eens een keertje>

Maargoed nu zit ik lekker op mn stoel mn vochtgehalte weer op peil te brengen en een lekker stukje friese suikerbrood te eten. (net vers van een kraam hahaha)

Groetjes Tess xXx
Citeren03.06.20060 likes
Ik ben net terug uit Enschede, was beregezellie, heb daar o.a. kennis gemaakt met Leuk47, wat een leuk en gezellig mens is dat zeg hahahahahahaha

En morgen en overmorgen natuurlijk voor de buis gekluisterd voor Pinkpop live, voor mijn favoriete bands Keane, Nelly Furtado, Hooverphonic, Editors, Bloodhound Gang en niet te vergeten Placebo !!!

Jaco XXX

Advertise here!!

Citeren03.06.20060 likes
heei komt dat op tv dan jaco????
dan heb ik owk wat te kijken hihihih

kusss kirsten!
Citeren04.06.20060 likes
Gisteren lekker naar de pinkstermarkt geweest en vandaag gaan we naar Treetje de verjaardagen van haar kids vieren.

Groetjes & xxxxxsjes
Nice
Citeren05.06.20060 likes
Zaterdag waren mijn ouders 40 jaar getrouwd en hebben we een heel leuk feest gehad met beide kanten van de familie die allemaal in het noorden van het land wonen en we dus niet zo vaak zien. Het feest begon om 17.00 en om 18.00 (nog niet eens iedereen had de koffie al op) stond iedereen al lang zullen ze leven te zingen op de dansvloer, er was een heerlijk buffet (warm, koud en daarna ijs en pudding). iedereen heeft heerlijk gegeten en lekker gedanst, bij gekletst. Mijn moeder kreeg als verrassing nog 40 lange rode rozen namens de kleinkinderen............al met al een geweldige dag.

Gister een gezellige verjaardag gehad (van beide kids) heel leuk was dat tessem en nice ook kwamen, dat was een grote verrassing voor mijn dochter die stapel op tess en nice is, en helemaal geweldig was het om de kleine julian te zien natuurlijk

na gezellig met zn allen te hebben gegeten en afgewassen en thee gedronken gingen ze om een uur of half 8 pas weer naar huis, de kids en ik vonden het beregezellig dat ze er waren, ook de rest van de visite natuurlijk.

daarna kwam mijn lief nog en ben ik met hem naar huis gegaan, en kreeg ik vanmorgen heel lief een lekkere kop thee op bed

dus ik heb een heerlijk weekend gehad en zit nu nog na te genieten en ga strax met dochter en haar vriendinnetje een potje monopolie doen en nog een film kijken ( ice age 2) dus ook vandaag is het nog genieten.

groetjes treaxxx
(die een gelukkig mens is)
Citeren05.06.20060 likes
Heeeeeeej Treetje,

Wij vonden het ook weer beregezellig bij je. Ja het was een grote verrassing voor je dochter dat wij langs kwamen he. Trouwens nogmaals gefeliciteerd met je dochter en je zoon die over 3 dagen jarig is en met het 40jarig huwelijk van je ouders.

Groetjes & xxxxxsjes
Sissie en Zwagermans
Citeren05.06.20060 likes
thnxxxxxxxxxxxxx

groetjes treaxxx

1

Adverteer hier