|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten treetje gefeliciteerd he!!!
nou gisteren ben ik lekrk anar het strand toe geweest!!!
was erg lekkr in ut sonnetje!!!  niet geswommen hoor veels te koud nog whahahaa!
en vandaag lekkr beetje kamer opgeruimd( ok saai) en verder hier beetje rond gehangen(=heel leuk) ahaha!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey hallo  wahahhaah ik pinkpop, was gezellig we zijn nog op de radio fm geweest en ze hebben ook nog foto gemaakt van ons shirley en wonder, echt was super volgend jaar weer!!!!
liefs wonder |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey allemaal.
Shirley, boer harms en wonder waren bij mij op visite! was weer super om jullie terug te zien.
enne Roger P heb ik ook nog kennis mee gemaakt. hihi.
Bedankt Roger, ik heb nu nog buikpijn van het lachen.
x cats |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn leuks voor vandaag is , dat mijn lief me vannacht om half 1 nog belde terwijl hij dicht bij leipzich zit om te vertellen dat ie me miste en hoopte dat hij vandaag weer thuis kon komen (ipv vrijdagavond)
en dat mijn zoon vandaag jarig is ..15 jaar alweer ......hmm je wordt ouder mama ;)
en het is PRACHTIG weer zalig zouden we dan toch eindelijk zomer krijgen....ik hoop het ben toe aan zon en mensen met een goed humeur  groetjes treaxxx
groetjes treaxxx |
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Hey lieve Trea....GEFELICITEERD en een super gezellige,zonnige dag toegewenst!!!
xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je suus jij ook een super gezellige zonnige dag!
groetjes treaxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heb net met de buren oranje vlaggetjes opgehangen voor de WK.
Staat gaaf joh, en vele leuke reakties. haha
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lekkr de hele dag gemoutenbaikt en zo lekkr turnen!!
hmmm kan niet beter he!!  kussie kirsten! |
Heb lekker heel de dag mijn nieuwe baan uitgeoefend bij de burger king....
xx hessie |
|