Zaterdag waren mijn ouders 40 jaar getrouwd en hebben we een heel leuk feest gehad met beide kanten van de familie die allemaal in het noorden van het land wonen en we dus niet zo vaak zien. Het feest begon om 17.00 en om 18.00 (nog niet eens iedereen had de koffie al op) stond iedereen al lang zullen ze leven te zingen op de dansvloer, er was een heerlijk buffet (warm, koud en daarna ijs en pudding). iedereen heeft heerlijk gegeten en lekker gedanst, bij gekletst. Mijn moeder kreeg als verrassing nog 40 lange rode rozen namens de kleinkinderen............al met al een geweldige dag.
Gister een gezellige verjaardag gehad (van beide kids) heel leuk was dat tessem en nice ook kwamen, dat was een grote verrassing voor mijn dochter die stapel op tess en nice is, en helemaal geweldig was het om de kleine julian te zien natuurlijk

na gezellig met zn allen te hebben gegeten en afgewassen en thee gedronken gingen ze om een uur of half 8 pas weer naar huis, de kids en ik vonden het beregezellig dat ze er waren, ook de rest van de visite natuurlijk.
daarna kwam mijn lief nog en ben ik met hem naar huis gegaan, en kreeg ik vanmorgen heel lief een lekkere kop thee op bed
dus ik heb een heerlijk weekend gehad en zit nu nog na te genieten en ga strax met dochter en haar vriendinnetje een potje monopolie doen en nog een film kijken ( ice age 2) dus ook vandaag is het nog genieten.
groetjes treaxxx
(die een gelukkig mens is)