|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Herkent iemand dit probleem? zit hier om deze tijd door het forum
te fietsen. Omdat ik weer een nachtje niet in slaap kan komen.
irrie...
maar gelukkig schrijven jullie veel in het forum, zodat ik de nacht ook wel omkrijg.
ik ga nog maar eens een poging wagen. pffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 en slaap je al  zzzzzzzzzzzzzz |
Timberland Undefined 2690 berichten Lieve Cats,
Ik had vanacht precies hetzelfde, ik krijg zeer waarschijnlijk een vast contract en daar moest ik steeds aan denken, kon de slaap niet vatten, heb maar herhaling journaal gekeken totdat de luiken gingen dichtvallen.
Wekker ging om 06.00 uur af, heb denk ik 3 uurtjes geslapen  Maargoed, vandaag weer een lekkere werkdag, vanavond sporten dan slaap ik vanavond denk ik weer goed!
x, timmie
. |
mama van vijf Undefined 1803 berichten Hahahaha, lieve cats,
Met dat probleem zit ik ook ....vrijdag naar rechtbank om onderling te scheiden en kan niet slapen van de zenuwen !!
Als ik geweten had dat je hier aan het fietsen was, dan had ik je gezelschap gehouden en hadden we samen wat rondjes gedaan. whahwhahwhahwhahwha ....
Er had ook veel gelachen geworden vrees ik  dikke kussss mama xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten ben blij dat ik vanacht niet de enige was, die er zo voor stond.
en idd. gewoon ff door het forum fietsen. heb nog naar rechtszaken op tv gekeken en ben uiteindelijk in slaap gevallen. Maar om half 7 was de wekker er weer. ben nu kapot, maar heb het lekker druk met de kids, dus dat scheelt. en vanavond op tijd de mand in. tim succes en mama veel sterkte, maak je er maar niet al te druk voor.
kus cats |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik had er geen last van gisteravond en vanacht , eigelijk nooit maar de tijd gaat gewoon te snel wanneer je achter (of voor) en pc zit en dan is het bij mij al snel soms 0400 uur  kusssssss cats tot snel groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou cats dat wordt vanavond vroeg naar bed dan he!
maar ja ik ken het ook wel hoor, maar dan ga ik meestal muziek luisteren of schrijven, heb trouwens ook weleens de neigin agter de pc te gaan, maar doe het niet want zullen me ouders me beetje vreemd aankijken he hahaha!
vreemde is dat ik standaart iedere nacht om 2:22 wakker wordt...
kusss kirsten!
p.s. iedereen alvast weltrusten toe gewenst voor vanacht;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten Sterkte met al de slaapproblemen.
Ikzelf heb er nooit veel last van. Ik kan altijd wel slapen(is ook niet normaal).
Ook als ik weer de grootste zorgen en ellende heb slaap ik gelukkig goed.
GR,
ANITA |
Anonymous Undefined 65739 berichten en jawel hoor, hier zijn we dan weer.
het is weer zover, dat ik lig te woelen, en de slaap niet kan vinden.
dus ff over het forum fietsen, en dan de volgende poging wagen...
aan alle mensen die op dit tijdstip wakker liggen, de groetjes,
en morgen veel succes met opstaan....
cats |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahaha cats  ik was ook nog wakker !!! kon ook niet slapen, vervelend he .....
en nu maar hopen dat vandaag wat meevalt anders slaap ik weer een nacht niet pfffffffffff
mama xxxx |
|