Citeren02.06.20060 likes
Mams, ik wens je heel veel sterkte. en laat je vechtlust nu nog meer zien!!! ik ben in gedachten bij je.
kus cats. xxx
kus cats. xxx
Advertise here!! |
Citeren02.06.20060 likes Mams, ik wens je heel veel sterkte. en laat je vechtlust nu nog meer zien!!! ik ben in gedachten bij je.
kus cats. xxx |
Citeren02.06.20060 likes dank je lieve cats !! kusss en i kga straks ervoor vechten hoor, wees er maar zeker van !!
maar toch ben ik zenuwachtig en wat angst ... dikke kusss mama xxxxxx |
Citeren02.06.20060 likes sterkte mam, geef ze van Jetje ![]() |
Citeren02.06.20060 likes serena, dank je wel hoor !!! kussssssssss ![]() mama xxxx |
Citeren02.06.20060 likes Hey slecht slapers ;)
Ik kom mee in het clubje Dat slapen is een eeuwig probleem... Is bij ij vaak door de drukte dat ik de slaap niet kan vatten... ben ik aan veel te veel dingen aan het denken (werk, kinderen,...) Wat ik al allemaal heb gedaan in het midden van de nacht dat houd je niet voor mogelijk hahaha Alleen zie ik er dan 's morgens vaak niet al te best uit een beetje zo : ![]() Maar ja niets aan te doen. Zou ook wel eens het wondermiddel willen vinden om goed te slapen. Tips zijn altijd welkom, maar dat zal voor jullie ook wel het geval zijn. Allé goed slapen vannacht en misschien tot 's nachts Kuss mari |
Advertise here!! |
Citeren02.06.20060 likes jah ik heb voor de afwisseling vanacht wel eens goed geslapen! ha was ff helemaal opgelucht en dan slaap ik goed! niet dat ik dan aan 1 stuk dorslaap hoor, maar ik denk dat haast niemand dat doet!
maar ik wordt ook wel vaak wakker als ik iets ben vergeten te doen ofsow,dan weet ik dat midden in de nacht en vaak stap ik dan nog zo me bed uit ook om het ff te gaan doen hahaha! ook soiets stoms maarja anders val ik toch niet meer in slaap! nou cats en mama slaapse goed vanacht he! dikke kuss kirsten! |
Citeren13.06.20060 likes Slapen?
Gelukkig heb ik daar nooit problemen mee. Ik slaap graag. Ook met deze warmte slaap ik. Raar hé maar het is gewoon lekker. |
Citeren09.09.20060 likes Hey Shir,ook nog wakker?
xxx Suus |
Citeren09.09.20060 likes hahhah ja suus ik zag je net voorbij fietsen :d |
Citeren09.09.20060 likes maar ga nu naar mn bedje ![]() |