Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren14.04.20060 likes
Komt een man een cafè binnen,besteld 5 bier en drinkt alles achter elkaar op. Wat doe je nou,zegt de barkeeper,dat is toch jammer?
Nee,zegt de man,zou jij ook doen als je geen geld had !!!
Citeren14.04.20060 likes
hahahaha ho noemen ze in belgie een ruitenwissereen HAALDEREGENVANJERAAMWEGHEENENWEERSTANG
Citeren15.04.20060 likes
in rotterdam wordt een demonstratie gehouden waarbij iemand loopt te schreeuwen menstruatie menstruatie waarop iemant tegen hem zeg het woord is demonstratie waarop die persoon zegt kan me niet schelen als er maar bloeid vloeit
Citeren15.04.20060 likes
wat is het verchil tussen een potlood en een olifantll probeer het maar eens achter je oor te doen
Citeren17.04.20060 likes
wat is het top punt van discriminatie de plantjes water geven en de afrikaantjes vergeten hoe heet de nieuwe sport in ethiopiebotje building

Advertise here!!

Citeren17.04.20060 likes
jantje geeft elke dag aan de juf een dropje
op een dag geeft hij er geen een
zegt de juf jantje waarom heb je geen dropje
mijn konijn is dood

gr mram
Citeren19.04.20060 likes
wat is het top punt van lefeen spookrijder proberen in te halenwat zijn twee agenten in bed de homofile een heid
Citeren19.04.20060 likes
man komt thuis,en zegt tegen zijn vrouw ..ik heb 3 miljoen met de jackpot gewonnen,pak je koffers.............zegt zijn vrouw:zomer of winter kleding?...........zegt de man : maakt niet uit,als je maar oprot.......:
Citeren20.04.20060 likes
Hoe kun je zien dat een stotteraar in een restaurant spaghetti heeft besteld?
Er staan 10 glazen spa op zijn tafel !!!
Citeren21.04.20060 likes
het is groen en zit in je hootdeen hersenvretertjewat doen ze daar hongerlijden

Adverteer hier