Citeren29.10.20060 likes
hahahhahahahhah
Advertise here!! |
Citeren29.10.20060 likes hahahhahahahhah |
Citeren30.10.20060 likes wat is sinterklaas met een lamp in ze hand
een schijnheilige ![]() wat is het gemiddelde inkomen van een dom blondje 14 cm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.11.20060 likes Een Duitser, Nederlander en een Belg zitten in de kantine te eten.
Zegt die Duitser: "mijn vrouw is best wel stom. Koopt een wagen en heeft niet eens een rijbewijs." Oh zegt die Nederlander: "Mijn vrouw wil een zwembad en kan niet eens zwemmen." Nou mijn vrouw is heel erg stom, zegt die Belg: "Gaat ze op vakantie en neemt ze condooms mee, en ze heeft niet eens een penis." ![]() |
Citeren03.11.20060 likes ![]() ![]() je bent zeker dat het van mij is ![]() ![]() |
Citeren24.03.20070 likes het heb 50 tanden en het hout een groot monster tegen
.................. zeg het maar me gulp ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.03.20070 likes whahahhahahahaha
is wel een erg klein ritsje ![]() |
Citeren24.03.20070 likes kom een oud vrouwtje in de drogist en die loop wat rond de verkoopster denk oo die zal ik even wat aan smeren dus zij er heen en zeg tegen die ouden vrouw ik heb nu een zalfje die maak u minsters 20 jaar jongen zeg die vrouw nou laat maar want als ik dat gebruik dan raak ik me aow ook nog kwijt ![]() ![]() |
Citeren24.03.20070 likes heb ook maar een klein broekje ![]() ![]() |
Citeren24.03.20070 likes kom een man in een kroeg en gaat naar de bar toe staat er een paard achter de bar dus die vent kijk en kijk zeg dat paard wat kijk je nu heb je nog nooit een paard achter de bar zien staan zeg die vent nee nee er is niks ik had alleen nooit gedacht dat die papagaai die kroeg zal verkopen ![]() ![]() |
Citeren24.03.20070 likes wat krijg je als je een schaamluis en een vuurvlieg kruist
een lampionnen optocht in je onderbroek ![]() ![]() ![]() ![]() |