Citeren25.05.20060 likes
sorry sambal kan de moppen niet meer vinden start ff een nieuwe
Wat is het ideale zevengangenmenu voor een man?
een hotdog en een sixpack
Wat is het ideale zevengangenmenu voor een man?
een hotdog en een sixpack
Advertise here!! |
Citeren25.05.20060 likes sorry sambal kan de moppen niet meer vinden start ff een nieuwe
Wat is het ideale zevengangenmenu voor een man? een hotdog en een sixpack |
Citeren25.05.20060 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.05.20060 likes Ik was deze morgen een brief aan het lezen,
die de postbode mij zojuist had bezorgd. Mijn echtgenote deed verwoede pogingen om mee te lezen en vroeg mij van wie deze brief was en waarover het ging. Waarom wil je dit weten? vroeg ik. Toen antwoordde zij. Wat ben jij nieuwsgierig zeg !! |
Citeren25.05.20060 likes Een meisje zegt tegen haar moeder: Mama er groeien haartjes op mijn poesje.
Waarop haar moeder antwoordt: Foei kind, wij hebben jullie zo netjes opgevoed. Poesje klinkt zo ordinair! Noem het maar je aapje. Dus zegt het meisje tegen haar grote zus: Er groeit al haar op mijn aapje! Oh, zegt haar zus, die van mij eet al bananen .. !! |
Citeren25.05.20060 likes ff kijken of een raadsel ook lukt
wat is in Rotterdam groot en in Antwerpen klein?? |
Advertise here!! |
Citeren25.05.20060 likes Hier een mop voor de mensen met een hele sterke maag, dus alleen verder lezen als je wel tegen een beetje gorigheid kan. ![]() Op de hoek van een bar stond een borrelglaasje... en iedereen die de baar binnenstapte had de neiging om daarin lekker te rochelen..... en men deed dat dan ook gretig totdat het glaasje bijna vol was en er weer iemand in wilde spugen...... "Stop", zei de barman tegen de man die zijn rochel erin wilde spugen... "Als jij van dat glaasje een slokje durft te nemen, dan krijg jij van mij 1000 euro.... "Ben je wel goed bij je hoofd?, je denkt toch niet dat ik voor 1000 euro een slok neem uit een >borrelglaasje vol met ROCHELS??" ......de barman dacht na en zei plotseling "Tienduizend euro!!"...... waarop de man antwoorde: "Okee ik doe het, maar een klein slokje he??, meer niet!!"....... "Oke, neem maar een klein slokje......", de barman stond al gniffelend toe te kijken hoe de man een slokje nam van het borrelglaasje vol met rochels........ amar, tot zijn grote ontsteltenis dronk hij het glaasje helemaal leeg: "Je hoeft hem niet helemaal leeg te drinken hoor, dat was toch niet de afspraak??", de man zei kokhalzend: "Tja dat wilde ik ook niet (Proest)...... maar ehhhhh er zat zo'n lange sliert aan!!!!".......... hahaha je was gewaarschuwd!¡¡! Groetjes Tess xXx |
Citeren25.05.20060 likes Owwww weet geen antwoord op je raadsel mram ![]() Nice zei al de euromast maar die is in Antwerpen dan wel zo klein dat je hem niet eens kunt vinden hahaha Groetjes Tess xXx |
Citeren25.05.20060 likes Boer, wolf, schaap en witlof
Een boer die al een aantal dagen aan het reizen is samen met zijn wolf, schaap en een partij witlof komt aan bij een rivier. Hij wil de rivier graag oversteken maar hier heeft hij een bootje voor nodig. Na enig zoeken aan de waterkant vindt hij een bootje. Een probleem! Dit bootje is te klein om met zijn allen in een keer over te steken. De boer kan maximaal een ding meenemen, dus of de wolf of de partij witlof of het schaap. En er is nog een probleem! De wolf eet het schaap op als hij ze alleen achter laat. En het schaap eet de partij witlof op als hij er niet bij is. Hoe komt de boer aan de overkant met zijn dieren en de partij witlof zonder dat er iets opgegeten wordt? |
Citeren25.05.20060 likes Uitleg
De boer neemt eerst de schaap mee naar de overkant, hij zet deze daar neer en vaart dan terug. Dan neemt hij de wolf mee, zet deze op de kant en neemt het schaap weer mee terug. Als hij dan weer bij de kant is zet hij het schaap weer neer en neemt de witlof mee. Als laatste haalt hij het schaap weer op |
Citeren25.05.20060 likes Een jongen en een meisje van het platteland liggen naast elkaar langs de dijk. Klimt er opeens een stier bovenop een koe. Zegt die jongen tegen dat meisje: 'Zal ik dat ook eens doen?' Zegt het meisje: 'Wat kan mij het schelen? Het zijn mijn koeien niet.'
whahahahaahahaaaaa ![]() ![]() ![]() |