13.05.20070 likes
Advertise here!! |
13.05.20070 likes |
13.05.20070 likes mss helpt het wanneer je gewoon een ieder in zn waarde laat , ziet alles er een stuk anders uit |
13.05.20070 likes hhahahah triest hoor . je kan met een bord om je nek gaan staan met "help ik ben wanhopig" ![]() |
13.05.20070 likes links en rechts van mij wonen 3 mooie en aantrekkelijke jongedames, ze zijn bovendien heel lief, ik heb hun verteld dat er in venlo iemand naar hun op zoek is, maar zolang je hen de rug toekeert willen ze niet naar je toe komen... ![]() |
16.05.20070 likes ik heb hen niet gezien hoor,ik zie al zo' 52 jaar slechts grijsharigen,kalen en zwartharigen,met andere woorden slechts ouderen,van wie de kleur niet juist is |
Advertise here!! |
16.05.20070 likes zeker je pilletjes weer vergeten in te nemen ?
![]() ![]() |
16.05.20070 likes Blijf dan alleen en geef het op om aantrekkelijke vrouwen te zoeken.
Ik denk dat er niemand bij jouw past ,zeker niet met zo'n ingesteldheid.Wie weet vinden de vrouwen jouw ook onaantrekkelijk en vind je daarom niemand,want schoonheid zit van binnen.En jij laat je slechte kanten nu zien door zo te spuwen op te vrouwen. baby44 |
18.05.20070 likes nou nee ik spuug niet op de mooie aantrekkelijke vrouwen,want daar zag ik er nooit een van,
en zeker doet een mooie vrouw wel bij mij passen omdat ik en mooi van uiterlijk ben en een mooi innerlijk heb, en niet hetzelfde als de lelijke te grote oudere mannen ben,die ervoor gezorgd hebben dat er geen mooie aantrekkelijke meisjes,vrouwen te vinden zijn,maar slechts lelijke te sterke oudere te grote mannen. |
18.05.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
18.05.20070 likes schoonheid zit van binne.
wie je ook mag zijn, met je fantastiche onderwerp roep je reacties op, en dat is het geen wat jou voed. |