18.05.20070 likes
ben je echt zo knap?
vraag me toch af waarom je dan nog zoekende bent?
dikke kussss peetje
vraag me toch af waarom je dan nog zoekende bent?

dikke kussss peetje
Advertise here!! |
18.05.20070 likes ben je echt zo knap?
vraag me toch af waarom je dan nog zoekende bent? ![]() dikke kussss peetje |
18.05.20070 likes @vrouwtje 47.
nou gewoon omdat de oudere winkeliers,verkopers,de mooie aantrekkelijke jongere meisjes en vrouwen,zoek maken. |
18.05.20070 likes is echt nog veel werk aan jou , en wisselstukken zullen er ook wel nie meer te vinden zijn |
18.05.20070 likes volgens mij ben jijzelf zo lelijk als de nacht dat je een mooie, aantrekkelijke vrouw naast je wil hebben.. pronken met andermans veren heet dat
wens je heel veel succes in je zoektocht.. en mocht je dr vinden.. laat dan ff weten wat voor eikel je bent ![]() |
18.05.20070 likes @snuffeltje,
als je geen zinnige reaties weet te geven,mag je dat rustig doen op een ander forum, en hoef je niet mijn topic te vervuilen, en ik zou je toch dringend aanraden om eens in de spiegel te kijken, en dan eens proberen naar buiten te gaan zonder make-up en zonder jezelf te op te maken, |
Advertise here!! |
18.05.20070 likes ![]() ![]() ![]() |
18.05.20070 likes snuf heeft geen make-up nodig, zij ziet van puur natuur lekker uit ![]() |
18.05.20070 likes eigenroem.......... ![]() maar al je zo zeker bent van jezelf zet dan ff een foto op smoelenwerk? |
18.05.20070 likes ja ik zou die iemand ook wel eens willen zien |
18.05.20070 likes hier een bericht gepost door jou zelf
25 augustus 2006 Ikzelf ben niet zo mooi,ik ben brildragend,ikben te dik geworden en ik ben niet sterk,ik ben 52 jaar,en ik wordt al kaal. Ook ben ik hartpatient dit omdat ik regelmatig ziek ben geweest. Maar het ergste is dat ik gedwongen werd en word om te werken en dit meestal met mannen ![]() ![]() dit stukkie staat in het topic mooie vrouwen. je vindt je zelf op 25 augustus 2006 nou niet echt een juweeltje, maarrrrrrrrrrr als je nu is een klein stukkie naar boven scroll dan zie je bij 18 mei 2007 dat je jezelf wel mooi van buiten en van binnen vindt, ik ben nu toch erg benieuwd, offffffffffff eigenlijk niet want iemand die zo zwetst daar ben ik eigenlijk niet zo benieuwd naar. |