Citeren24.08.20110 likes
Ik zou gek zijn als ik het niet wilde, z,on kans laat ik niet lopen, Bonn.

Advertise here!! |
Citeren24.08.20110 likes Ik zou gek zijn als ik het niet wilde, z,on kans laat ik niet lopen, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.08.20110 likes dat zeg je nu, na die avond dat je met mij en bella een beschuitje hebt opgeknabbeld wil je nooit meer............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.08.20110 likes Ja wel Bonn, ik ben wel wat gewend .
Maar wat bedoel je met nooit meer.........? Nooit meer een beschuitje, of nooit meer geknabbelt worden? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.08.20110 likes freak, je bent wel wat gewend ja, dat begrijp ik, maar je bent het toch niet gewend om door 2 vrouwen verwend te worden of wel? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.08.20110 likes Heb ooit dat geluk wel een keertje gehad,maar we hadden geen beschuit voor de tijd, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.08.20110 likes zou wel een beschuitje willen eten met babsie, en samen met bennie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20110 likes Wat ik op de beschuitjes heb gedaan freak.....
Haha jij mag ze klaarmaken voor mij en bonneke ![]() En die kriebels zijn de kruimeltjes van de beschuiten, of dacht jij aan kriebeltjes in je buik ![]() Maar je heb het al een keer meegemaakt alleen toen zonder beschuitjes. Bonneke zullen we hem eens laten zweten ![]() ![]() ![]() X Bella |
Citeren25.08.20110 likes als ik met jullie beschuit ga eten, kriebelt het niet allen in mien buikje , bella. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou laat me eens zien, of jullie mij aan het zweten krijgt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() X Freak ![]() |
Citeren25.08.20110 likes goed plan bella ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.08.20110 likes Ha ja Bonneke
we moeten eens gaan bekijken hoe we dat gaan aanpakken ![]() Maar freak ik weet zeker dat jij zal zweten ![]() X Bella |