Citeren21.08.20110 likes
oke freek ,kom eraan
ana vast superbly ,als ze beschuitje eet met my
als goed bevalt doen we het elke week ,freek
ana vast superbly ,als ze beschuitje eet met my
als goed bevalt doen we het elke week ,freek
Advertise here!! |
Citeren21.08.20110 likes oke freek ,kom eraan
ana vast superbly ,als ze beschuitje eet met my als goed bevalt doen we het elke week ,freek |
Citeren21.08.20110 likes Denk eerder dat jij super blij bent, dat je een beschuitje met ana mag eten, koffie.
Maar elke week?? denk eerder 1x in de maand, koffie. |
Citeren21.08.20110 likes na ja freek ,ik ben gauw tevree
dan maar eens per maand zit nu in myn uppie dus das toch beter |
Citeren21.08.20110 likes inderdaad bella, ik reageer ook maar niet meer op koffie, hij negeert me toch
|
Citeren22.08.20110 likes Plantje domkoppie.
Bonneke wilde met jou beschuitje eten en je zie het niet eens. Bonneke als ik nou zeg dat ik met plantje een beschuitje wil eten dan zeg hij ook niets denk ik. Dus ik wil wel een beschuitje met freak eten, misschien dat hij wel wil kuss |
Advertise here!! |
Citeren22.08.20110 likes Tuurlijk wil ik met jou een beschuitje eten, bella wel meer dan eentje
|
Citeren22.08.20110 likes Is goed freak.
Ik zorg voor de beschuiten |
Citeren22.08.20110 likes bella, ik vat het ook niet persoonlijk op hoor, maar vind het raar, koffie zit maar te klagen en te zeuren dat niemand wil, en ik bied me aan om met hem een beschuitje te eten, en jij, maar een reactie, ho maar
|
Citeren23.08.20110 likes
bonn ik wil wel beschuitje eten hoor
maar moet eerst nog naar freeks huis |
Citeren23.08.20110 likes nou daar zou ik nog maar eens goed over nadenken koffie of je daar wel eerst heen gaat, met mij een beschuitje eten mag onder de dekens, en bij Ana moet je boven de dekens............ maar fijn dat je met mij een beschuitje wilt eten, ik hoor wel wanneer
|