Citeren26.08.20110 likes
oeps,ik moet ana nog bellen wanneer het uitkomt
liefs wanneer haar ventie niet thuis is natuurlyk
liefs wanneer haar ventie niet thuis is natuurlyk

Advertise here!! |
Citeren26.08.20110 likes oeps,ik moet ana nog bellen wanneer het uitkomt
liefs wanneer haar ventie niet thuis is natuurlyk ![]() ![]() |
Citeren26.08.20110 likes Nou, ben benieuwd hoe bella, en Bonn dat aan gaan pakken, om me te laten zweten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.08.20110 likes Freak, ik heb daar wel een idee over, maar moet eerst nog overleggen met Bonneke ![]() Maar zweten zal je, en dan moet je tussendoor ook nog happen...... in de beschuiten. ![]() ![]() Wat zullen bonneke en ik genieten ![]() ![]() ![]() X Bella |
Citeren26.08.20110 likes Alleen maar happen in de beschuiten, Bella? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.08.20110 likes Waar zou jij dan nog meer in willen happen, Freak?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() X Bella ![]() |
Advertise here!! |
Citeren26.08.20110 likes Alles waar in te happen valt, wil ik wel in happen, bella. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.08.20110 likes freek toch ,wel netjes gedragen he ![]() |
Citeren27.08.20110 likes Ik gedraag me altijd, koffie. ![]() ![]() ![]() Zou wel eens een beschuitje willen eten met naatje. ![]() |
Citeren27.08.20110 likes Niet knoeien dan he Worteltje... je ruimt dan gelijk het hele huis op bij geknoei van 1 kruimeltje ![]() |
Citeren27.08.20110 likes Goed zo hoor Naatje, lekker laten werken dat manneke ![]() Enne plantje , Bonneke en ik gedragen ons altijd ![]() Maar hoe is het met jou beschuitjes? Maar als ik het goed begrijp, kan Freak goed de kruimeltjes opruimen ![]() |