Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren02.03.20080 likes
was jij zelf winderig babs of was het zo winderig
Leuk om effe bij te kletsen,maar je zal wel slapen nu denk ik zo,maar ik zal zorgen dat er morgen een verse bak cappuchino klaarstaat voor je met een lekkere dikke appelkoek,ik heb trouwens ook een lekkere abrikozenvlaai,dus laat maar effe weten wat je erbij wilt.
Dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffff Bonn en leuk dat je langs bent geweest.
Heeft Wilma trouwens nog op tijd haar sting ingeleverd bij je hahahahahahahaah
Citeren02.03.20080 likes
ik wil iedereen welterusten wensen en morgen weer gezond op,kuss en knuff Bonn
Hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad en niet teveel schade hebben opgelopen door de storm.
Citeren06.03.20080 likes
sow niet allemaal tegelijk,maar ik heb dagelijks voor jullie en de koffie gezorgd,wie gaat er nu voor mij eens zorgen???
Fijn weekend en dikke kusss en knuff Bonn
Citeren08.03.20080 likes
Bonderkes Hier me kind een lekkere verse kop koffie met slagroom en twee overheerlijke verse croissants recht uit de oven smul ze maar ff en een heel goed weekend gewenst van mij !
Kusss en knuffels van Babs
Citeren08.03.20080 likes
uhmmmm lekker kersenvlaai en de string was er niet van wilma,, tja !!

Advertise here!!

Citeren08.03.20080 likes
Babssssssssss dit vind ik heel lief van je,thanks ennuh Wilma heeft dan maar goed pech vind je niet???

Ennuh de koffie en croissants waren super lekker dankjewel en jij ook een heel fijn weekend.kusssss en knufff Bonn
Citeren09.03.20080 likes
pfft bonderke ff een wijntje voor jou en ik zal wilmaa een nieuwe onderbokse koopn
slaap wel en dikke kusssssss
Babs
Citeren11.03.20080 likes
Koop jij een nieuwe onderbokse voor WIlma laat haar dat lekker zelf doen hahahhahahahahaha,ennuh lief van je voor dat wijntje maar ik drink niet heb je ook een colaatje voor me??? Slaap lekker en droom zacht over mij en ik zal over jou dromen volgens afspraak hahahaha dikke kusss en knufff Bonn
Citeren12.03.20080 likes
whaaa Bonnn okee hier heb jij een cola op je nuchtere maag hoor hihi met een warme italiaanse bol met kaas en tomaat en een blaadje sla !
Wilmaa heeft een lange onderboks van mij gekregen want in string ist nu wel beetje frips
kusssies Babs
Citeren12.03.20080 likes
Ach valt wel mee hoor dat het nu te frips is voor een string hahahahahah.Ennuh die cola op nuchtere maag whaaaaaaaaaaaaa die laat ik nog maar heel effe staan maar toch heel lief van je,en hmmmmmmmmmmmmm wat was die italiaanse bol toch verukkelijk thanks.
Ennuh heb je nog gedroomd??? kuss en dikke knufff Bonn

Adverteer hier