Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren11.02.20080 likes
morgen alles gratis,dus de koffie,thee,frisdranken,koeken en de snoepjes en chocolaatjes.
Dus mensen bij deze zijn jullie allemaal van harte uitgenodigt en breng net zo mooi weer mee als vandaag,kusssssssss en knuffffff Bonn
Citeren12.02.20080 likes
Goeiemorgen,ik heb de koffie en thee al klaar en zal de hele dag door verse koffie en thee zetten.
De schaal met koeken en snoepjes staan ook elkaar,dus kom erbij en meld je aan,kusss en knuff Bonn
Citeren12.02.20080 likes
gadver ik rook koffie dacht kom maar ff niet binnen maar nu ruikt het naar kersenthee daar heb ik wel zin in
Citeren12.02.20080 likes
hey twinky goeiemorgen,gezellig kom er bij en ben blij dat er voor jou ook lekkere dingen bijzitten,geniet ervan kusss en knufff en fijne dag meis
Citeren14.02.20080 likes
Een hele goeiemorgen,iedereen die vandaag hier komt kijken krijgt van mij een mooie rode roos,omdat het valentijnsdag is,kusss en knuff Bonn

Advertise here!!

Citeren14.02.20080 likes
Waar blijven jullie ik blijf met alles zittu zo
Citeren14.02.20080 likes
Nou allemaal hartelijk bedankt
Heb kannen vol met thee en koffie weg moeten gooien,en alle dikke koeken die ik speciaal gekocht had en al het snoep doodzonde tog?
kusss en knufff en heel fijn weekend allemaal
Citeren18.02.20080 likes
Citeren20.02.20080 likes

Ga het 1 keer proberen,morgen staat voor iedereen de koffie klaar met lekkere koekjes die ik zelf gebakken heb,dikke kusss en knufff Bonn en bij deze wens ik iedereen een goeie nacht en morgen weer gezond op.
Citeren21.02.20080 likes
Morgen Bonderbonneke...
Ben ik de eerste ?
Je hebt goed voor ons gezorgd,alles staat klaar...gezellig !!

kuss en knuffel van mij ...

Adverteer hier