Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

meest active forumschrijver

Advertise here!!

Citeren19.01.20090 likes
neej tot nu toe even niet tis nou even rustig
komt mooi goed uit ff wat gaan eten heb dus ff pauze nou dus aub geen bestellingen tot mn pauze voorbij is
Citeren19.01.20090 likes
jah Carin, ik geef zaterdag een feestje en dan wil ik voor 25 personen een visgerecht, kan je iets lekker in elkaar flansen????
En een dikke pluim voor je, heb de vis net afgehaald en het smaakt verrukkelijk hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Citeren19.01.20090 likes
sta wilma nu nog alleen
Citeren19.01.20090 likes
zooooooooo zegggggggggggggg mn pauze is net over en jaaaaaaaaaaaa hoor bonneke wilt weer vis hebben en meteen voor 25 personen gata goed zo Carin kan je het nog bijhouden ? met dat bakken
Citeren19.01.20090 likes
wilmaaaaaaaaaaa, wel lezen is voor komende zaterdag dus je hebt nog even tijd om een goede planning te maken, maar de kibbeling van vandaag was super lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en je moet Carin nu niet storen WIlma ze is knetterdruk dat zie je toch ...........................

Advertise here!!

Citeren19.01.20090 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jha dat las ik wel hoor
maarjha moet wel de bestelling opnemen he anders krijg ik nog op mn kop dat ik het nie goed doe en de helft vergeet en moet dan nog oppassen dat ik geen ontslag krijg he
Citeren19.01.20090 likes
whaaaaaaaaaaa Wilma, ow ach zo maar je hebt mijn bestelling dus genoteerd, maar moet je ook even in de planning van komende zaterdag zetten, anders weet Carin niet wanneer ik het moet hebben
Citeren19.01.20090 likes
jha he bonneke dat weet ik ook wel hoor en dat staat er ook bij er staat Zaterdag bonneke voor half nederland vis besteld dus dan weet ze wel genoeg hoor
Citeren19.01.20090 likes
Zou Carin dat wel begrijpen, besteld ze heel veel meer ben ik bang voor, maar het bewijs ligt hier ...............voor 25 man
Citeren19.01.20090 likes
ze begrijpt het wel hoor bonneke anders ik ben er ook dus zeg het er dan nogwel ff duidelijk bij

Adverteer hier