Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

meest active forumschrijver

Advertise here!!

Citeren19.01.20090 likes
ben je ook laat dan
Citeren19.01.20090 likes
ja ja visser dat zeggen ze maar mijn leven begon al wilder te worden toen ik een dertiger was hahahahahah Maar het zal wel hoe ouder hoe gekker worden, maar kan me niet voorstellen dat het nog gekker voor me gaat worden.....
Citeren19.01.20090 likes
wilmaaaaaaaaaaaaa waar ben jeeee neem jij de bestellingen op ?????

bonn wil kibbeling
Citeren19.01.20090 likes
voor 5 personen he Carin met saus Succes Carin, je zal het enorm druk krijgen
Citeren19.01.20090 likes
zijn die viswijffen er niet lus wel wat

Advertise here!!

Citeren19.01.20090 likes
snake ik ben er met alles vroeg bij, dus mijn leven begon ook al in mijn dertigen jaren ...... En viswijf Carin komt pas laat want die moet tot 15.30 moderen, maar ze heeft mij wel beloofd dat ik om 17.30 een zak met kibbeling krijg. En ja ze heeft nu een hulpje,................een ene Wilma of zo hahahahahah
Citeren19.01.20090 likes
okeeeeeeeee bonnn WILMAAAAAAAAAAAA pontje paling 2 sliptong GRAAG
Citeren19.01.20090 likes
vanavond niet voor mij ben in de sporthal maar morgen voor 10 personen ik heb mensen uitgenodigd en die lusten wel wat geen saus maar wel gekruid graag
Citeren19.01.20090 likes
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa carin ik ben heel druk hoor pfff hou het bijna niet meer bij wat kunnen die gasten hier veel vis eten zeg echt niet normaal meer gewoon en ben jij nog aant bakken dan ? snake wilt pontje paling & 2 sliptong dus heb je weer wat te doen carin
Citeren19.01.20090 likes
jahoor ben weer bij de les, ow snake krijgt vast visite een pond paling voor snake en twee sliptonge.

voor bon 5 poties kibbeling met saus jammie jammie

anders nog iets ??

Adverteer hier