Citeren20.01.20090 likes
Visser je hebt niets te willen........................

Advertise here!! |
Citeren20.01.20090 likes Visser je hebt niets te willen........................ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20090 likes heb ik van jou geerfd willen bonn en jij bent gisteren bij de viskraam geweest ga jij maar post rondbrengen ging weer goed in de sporthal gisteren geen kaart hoeven trekken en ik zal me smullen vanavond heb Carin der viskraam op 1 gezet bij test ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20090 likes Hier foto van Caat. |
Citeren20.01.20090 likes dat overkomt je alleen als je goed viswijf bent dan word er foto van je gemaakt is jou nog niet overkomen dat je als brievenbezorgster op de foto bent genomen bonn en is vrij beroep viskraamverzorgster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20090 likes whaaaaaaaaaa maffe visser hahahahaha lig hier helemaal dubbel, ben allang op de foto gezet, zelfs als de meest vriendelijke postbode van onze woonplaats........................ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.01.20090 likes maar dank je wel wilma mooi op tijd mijn bestelling klaar en nu smullen maar laat bonnen maar aan wat anders denken die gaat pas met april leven hahahahha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20090 likes zie nu pas dat we een viskraam hebben
doe mij mij broodje forel |
Citeren20.01.20090 likes forel zal wel niet in voorraad zijn dus ff van tevoren bestellen Ajax ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20090 likes hebben ze dan wel paling ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20090 likes overheerlijke paling hebben zuig je je vingers bij af Ajax ik prijs je kraam wel aan Carin ![]() ![]() ![]() ![]() |