Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

meest active forumschrijver

Advertise here!!

Citeren18.01.20090 likes
nee jij was later ik ben 1e klant aan deze kraam bonneke dit verlies moet je dragen en die familiezak heb ik al nu nog mijn makreel
Citeren18.01.20090 likes
ja okey je was inderdaad de eerste klant, maar ik was de eerste klant die 5 porties kibbeling bestelde,.............zeker vriendjespolitiek....................... Maar ik heb mijn kids al een boterham gegeven en heb ze beloofd dat ze morgen kibbeling van tante Carin krijgen...........lekker puh
Citeren18.01.20090 likes
we gaan niet kibbelen dus komt goed met je en kinderen laat ik niet honger leiden
Citeren18.01.20090 likes
kan ik hieruit opmaken dat jij de zak met kibbeling aan mij gaat geven???????????????????? En nee we gaan niet kibbelen over kibbeling
En ik laat kinderen ook geen honger lijden, daarom heb ik ze al een broodje gegeven hahahahah
Citeren18.01.20090 likes
Carin heeft nog veel meer kibbeling die krijg jij niet weg gewerkt

Advertise here!!

Citeren19.01.20090 likes
ik ga maar en advertentie plaatsen, ik heb er een paar handen bij nodig dus wie intresse heeft meld zich maar aan
Citeren19.01.20090 likes
owww carin ik kom wel helpen hoor
Citeren19.01.20090 likes
kijk wilma daar ben ik heel blij mee, als jij de klanten zal ik de vis bakken .
Citeren19.01.20090 likes
jha is goed zal ik dat wel doen maar denk je niet dat het dan opeens heel rustig word
Citeren19.01.20090 likes
gaat nog drukker worden met zo'n jonge frisse meid in de kraam worden lange dagen en de winst schiet omhoog zal de reder wel bellen dat er meer afgeleverd moet worden

Adverteer hier